filous - Goodbye feat. Mat Kearney 歌詞翻譯


一首3分鐘的歌
我聽了3小時
因為我的手會不知不覺地按下重播鍵



Everybody's got their reasons
每個人都有自己的理由
Everybody's got their lines
每個人都有自己的底線
Everybody says forever
每個人嘴上都說著永恆
But it's never 'round when it dies
但那些事總是隨著死亡而消失

My heart is on the table
我的心就放在這裡
Somebody's gotta try
等待著被人了解
I'm willing and I'm able
我願意而且想要被別人了解
Don't you know it?
你難道不懂嗎?
I don't wanna say goodbye
我還不想說再見

All my life
我這一生
Waited for something this right
都在等待著那些適合我的事物出現
One more night
再給我一個晚上就好
And I'm tryna stop the morning light
這次我會試著阻止早晨的到來

I don't wanna say goodbye
我還不想說再見
Don't wanna say goodbye
不想說再見

Nobody said it's easy
從來沒有人說過這是件容易的事
And nobody wants a fight
也沒有人喜歡吵架
Nobody in here is perfect, but it's worth it with wide open eyes
這裡的每個人都不是完美無缺的, 但每個人都有他值得一看的優點

My heart is on the table
我的心就放在這裡
If nobody's gonna try
如果真的沒有人想試著去了解它
I'm willing and I'm able
我願意將我的一切主動告訴你們
Don't you know it?
你難道還不懂嗎?
I don't wanna say goodbye
我還不想說再見

All my life
我這一生
Waited for something this right
都在等待著那些適合我的事物出現
One more night
再給我一個晚上就好
And I'm tryna stop the morning light
這次我會試著阻止早晨的到來

I don't wanna say goodbye
我還不想說再見
Don't wanna say goodbye
不想說再見

My heart is on the table
我的心就放在這裡
Somebody's gotta try
等待著被人了解
I'm willing and I'm able
我願意而且想要被別人了解
Don't you know it?
你難道不懂嗎?
I don't wanna say goodbye
我還不想說再見

延伸閱讀
About Sean Chaox
Me

I'm soulless, so I'm recompiling my soul
I'm lifeless, so I'm enriching my life
I'm homeless, so I build this House
I am Sean, welcome to my House

沒有留言:

張貼留言