Phil Good - Growing Up 歌詞翻譯


有些成長, 外表看不出變化


Wait, I thought we were friends
等等, 我一直以為我們是朋友
I don't know what you want from me
我不知道你想從我這裡拿到什麼好處
I guess I'll never see you again
但我想我們應該不會再見面了
Now that you don't need my company
因為現在你根本就不需要我這個朋友

I'm moving on, yeah
我正在繼續我的旅程
Just like you told me to
就跟你叫我做的一樣
Just like you told me to
就跟你叫我做的一樣
I'm growing up
我成長了
Just like you wanted me to
就跟你想看見的一樣
Just like you wanted me to
就跟你想看見的一樣

I'm moving on
我繼續著我的旅程
Just like you told me to
就跟你叫我做的一樣
Just like you told me to
就跟你叫我做的一樣
Yeah, I'm growing up
我學會了
Just like you wanted me to
就跟你想看見的一樣
Just like you wanted me to
就跟你想看見的一樣

I'm pretty sure you're doing just fine without me
我很肯定沒了我妳還是可以做的很好
Now my head's on fire and I can't get enough sleep
現在我的頭就像在燃燒一樣, 我沒辦法入眠
Are you gonna tell your new friends all about me
你打算跟你那些新朋友談我的事嗎?
And how my loneliness would hold me back from you
或許你還能跟他們說說為什麼不管我再怎麼寂寞都不會想去找你的原因

They don't know our history
他們不知道我們之間發生了什麼
They don't know what you do to me
他們不知道你對我做了什麼
They don't know our history
他們不知道我們之間發生了什麼
And how I crumble at your feet
當然他們也不會知道我在你面前崩潰的樣子

Well, I'm moving on
我繼續著我的旅程
Just like you told me to
就跟你叫我做的一樣
Just like you told me to
就跟你叫我做的一樣
Yeah, I'm growing up
現在我懂了
Just like you wanted me to
就跟你想看見的一樣
Just like you wanted me to
就跟你想看見的一樣

延伸閱讀
About Sean Chaox
Me

I'm soulless, so I'm recompiling my soul
I'm lifeless, so I'm enriching my life
I'm homeless, so I build this House
I am Sean, welcome to my House

沒有留言:

張貼留言