Yuna - Lullabies (Adventure Club Remix) 歌詞翻譯


Dubstep不只有暴力的一面


Forever in my mind only you
只有你會一直出現在我腦海中
The pieces in my life go away with you
我生命中的某些部分隨著你的離開一起消失了

You're my first love
你是我的第一個愛上的人
You're my first love
你是我的初戀

Forever in my mind only you
只有你會一直出現在我腦海中
The pieces in my life go away with you
我生命中的某些部分跟著你一起離開了

Forever in my mind
那段日子永遠活在我心中

I wanted to go away with you
我想和你一起離開
I wanted only you
我只想跟你在一起

延伸閱讀
About Sean Chaox
Me

I'm soulless, so I'm recompiling my soul
I'm lifeless, so I'm enriching my life
I'm homeless, so I build this House
I am Sean, welcome to my House

沒有留言:

張貼留言