Yoe Mase - Despite All 歌詞翻譯


如果有個人能讓自己說出副歌那句話
那應該就是真愛了



Baby I said that I'd be better
親愛的我答應過你我會變得更好

I don’t care, I was wrong and you were right
我不在乎我的輸贏,我可以永遠是錯的你可以永遠是對的
You almost left my arms over a pointless fight
在那次無意義的爭吵, 我差點失去了你

Ill admit, nothing's wrong on your side
我承認, 你從來就沒有做錯過什麼
I was careless and I want to be alright
過去的我不曾在意過這些, 但現在我想做出改變

And I don’t think we were meant for this
我不認為我們應該走到這種地步
All the energy, and the consequence of breaking it down
我們的那些爭吵, 我們的那些妥協
And I know, we're wonderful, we're perfect, we'll never go
我很清楚, 我們是完美的一對, 我們沒有任何可能會分開
Away from it all
遠離過去的那些爭吵吧

And I love you despite all
儘管如此我還是愛著你

We were in this spot, many months ago
好幾個月以前, 我們曾一起站在這裡
When the fire stopped and lightning hit the snow
那時落在白雪上的閃電停止了我們的爭吵

Ill admit, nothing's wrong on your side
我承認, 你從來就沒有做錯過什麼
I was careless and I want to be alright
過去的我不曾在意過這些, 但現在我想做出改變

And I love you despite all
但儘管如此我還是愛你

I love you despite all
儘管如此我還是愛你

延伸閱讀
About Sean Chaox
Me

I'm soulless, so I'm recompiling my soul
I'm lifeless, so I'm enriching my life
I'm homeless, so I build this House
I am Sean, welcome to my House

沒有留言:

張貼留言