Allie X - Need You (feat. VALLEY GIRL) 歌詞翻譯


有些事變成習慣以後就改不掉


Hey, where'd you go?
嘿, 以前的你到哪去了?
We used to be friends
我們曾經是那麼要好的朋友
We used to be close
我們曾經是那麼親密
Hey, why'd you leave?
嘿, 為什麼你要離開我?
I used to need you
我曾經那麼需要你
You used to need me
你曾經那麼需要我

Sitting here with a fist full of ashes
滿是悔恨的坐在這裡
And a heart that I can't even use
伴著一顆破爛不堪的心
Just keep telling myself, over and over and over till
我只能不斷地告訴自己, 一次又一次的提醒自己

I don't need you
我不需要你了
Anymore (anymore, anymore)
我再也不需要你了

And now that you're gone
而現在你離開了
Days are wasted, way too long
我只能放任自己虛度光陰
Nights feel like years
每分每秒都讓我覺得度日如年
Felt your body next to mine without you here
就算你已經不在這裡, 但我卻還是能感覺到你的存在

Toss and we turn with a fist full of ashes
轉身之後, 我們剩下的只有狼狽和悔恨
And a heart that I don't even use
伴著一顆根本不曾使用過的心
I'll just keep telling myself, over and over and over till
我只能不斷地告訴自己, 一次又一次的提醒自己

I don't need you
我不需要你了
Anymore (anymore, anymore)
我再也不需要你了

Missing you is like second nature
思念你就像是個改不掉的習慣
Parts of you and so many layers
記憶中的你一層層的堆疊在我心中
wishing now that I could erase you
多希望現在的我能夠忘了你
But I don't know what to do (oh)
但我真的不知道該從哪裡開始
I miss the calm and your nirvana
我思念著我們之間那些平靜
I miss the fire and all your drama
我思念著我們之間那些戲劇般的不平靜
I'm whispering like it's a mantra
就像口頭禪一班, 我不停地碎念著
But that don't make it true
但就是沒辦法讓那些話成真

I don't need you
我不需要你了
Anymore (anymore, anymore)
我再也不需要你了

No, I don't need you
對, 我不需要你了

延伸閱讀
About Sean Chaox
Me

I'm soulless, so I'm recompiling my soul
I'm lifeless, so I'm enriching my life
I'm homeless, so I build this House
I am Sean, welcome to my House

沒有留言:

張貼留言