Savoy & Sound Remedy - Leaving You (feat. Jojee) 歌詞翻譯


I’m giving up on leaving this song


I will always be there when you fall
當你失意的時候我會永遠陪在你身邊
As if it's nothing
就像理所當然的事一樣
I will always answer your call
不管怎樣我一定會接起你的電話
Cause this is something
因為那永遠是最重要的事
Even if our ship is sinking fast
就算我們的關係正出現裂痕
We’re still afloat now
但那也代表我們還沒決裂
Let's forget about our stormy past
讓我們忘了那些糟糕的過去
Let it go now
現在就忘了他們吧

Let’s just give ourselves this one night
今晚就讓我們再給自己一個機會吧
Forget about the things we do
忘了我們之間發生的那些事
I'm still yours until sunrise
在天亮之前我依舊是你的人
I’m giving up on leaving you
我已經放棄離你而去的想法了

I can feel you
我還是能感覺的到自己對你的愛
I’m giving up on leaving you
我已經放棄離你而去的想法了

Let’s just give ourselves this one night
今晚就讓我們再給自己一個機會吧
Forget about the things we do
忘了我們之間發生的那些事
I'm still yours until sunrise
在天亮之前我依舊是你的人
I’m giving up on leaving you
我已經放棄離你而去的想法了

I can feel you
我還是能感覺的到自己對你的愛
I will always be there when you fall
當你失意的時候我會永遠陪在你身邊
I can feel you
我還是能感覺的到自己對你的愛
I’m giving up on leaving you
我已經放棄離你而去的想法了

延伸閱讀
About Sean Chaox
Me

I'm soulless, so I'm recompiling my soul
I'm lifeless, so I'm enriching my life
I'm homeless, so I build this House
I am Sean, welcome to my House

沒有留言:

張貼留言