Ember Island x V!RTU - Creep 歌詞翻譯

又一首Creep的remake
而且雖然不太想承認
但真的不比KSHMR版本差


When you were here before
當你出現在這裡時
Couldn't look you in the eye
我沒辦法直視你的眼睛
You're just like an angel
你就像個純潔的天使
Your skin makes me cry
你的每一寸肌膚都讓我想在你面前懺悔
You float like a feather
你就像隻羽毛
In a beautiful world
在這個美麗的世界飄盪著 

I wish I was special
我多麼希望我是個特別的存在
You're so very special
因為你是這麼的與眾不同

But I'm a creep
但我只是個怪人
I'm a weirdo
我只是個怪胎
What the hell am I doing here?
我他媽在這裡妄想什麼?
I don't belong here
我根本不屬於這個地方
I don't belong here
我根本不屬於這裡

She's running out again
她又再一次的逃離我
She runs
她逃開了
She runs, runs, runs, runs
她逃得遠遠的

I don't care if it hurts
我不在乎我會不會因此而受傷
I wanna have control
我想要重新掌控我的人生
I want a perfect body
我想要一副完美的身軀
I want a perfect soul
我想要一個崇高的靈魂
I want you to notice
我想要你能多注意我一點
When I'm not around
無論我在不在你身邊

I wish I was special
我多麼希望我是個特別的存在
You're so very special
因為你是這麼的與眾不同

She's running out again
她又再一次的逃離我
She runs
她逃開了
She runs, runs, runs, runs
她逃得遠遠的

I don't belong here
我根本不該待在這裡

She's running out again
她又再一次的逃離我
She runs
她逃開了
She runs, runs, runs, runs
她逃得遠遠的

But I'm a creep
但我只是個怪人
I'm a weirdo
我只是個怪胎
What the hell am I doing here?
我他媽在這裡妄想什麼?
I don't belong here
我根本不屬於這個地方
I don't belong here
我根本不屬於這裡

延伸閱讀
About Sean Chaox
Me

I'm soulless, so I'm recompiling my soul
I'm lifeless, so I'm enriching my life
I'm homeless, so I build this House
I am Sean, welcome to my House

沒有留言:

張貼留言