WOLF - Power 歌詞翻譯

有些愛很痛

*這詭異的歌詞讓我想到一部電影, Pet


I'm feeling helpless from your love
我感覺我在你的愛面前特別無力
Who gives a fuck about these hoes
他媽誰管其他那些婊子會怎麼想
You are the only girl who owns my heart
你是那唯一一個得到我真心的女孩
I don't know why
我也不知道我為什麼會這麼想
if you leave my side
如果有天你選擇離開我
I'd shoot you and myself
我或許會選擇結束你我的生命

So baby please pick up the phone
所以親愛的, 拜託你接電話吧
Don't fucking lie I checked your home
你他媽別想對我說謊, 我會到你家確定你到底在不在
I swear I'll murder every man that you know
我發誓我會真的弄死你認識的每一個男人
Girl, you're mine
女孩啊, 你是我的所有物
Yeah you control my life
喔, 你佔據了我整個生活
Your wielding so much power
你的一舉一動都有著那麼強大的力量
It's just like this
它們就像這樣

I am a slave of your touch
我已經成了你的俘虜
You got me chained so I can't run
我被你緊緊的鍊住, 我沒辦法掙脫
I feel ashamed to beg but you,
這樣求你真的讓我覺得很羞恥
You enjoy it
但你好像很享受我這表情
Don't know why
我不知道為什麼
You wanna hurt me girl
寶貝, 你似乎想要傷害我
But if it makes you love me
但如果那能讓你多愛上我一點的話

Do it a million times
再來個一百萬次吧
I don't care
我不在乎
Baby I can't do anything else after you came into my life
親愛的, 在你進入我的世界後我就再也沒辦法做其他事
Something about you just drives me in every time
總是有某種跟你有關的東西在驅使著我的身體
That Power
那股力量
Power
無法抵抗的力量

延伸閱讀
About Sean Chaox
Me

I'm soulless, so I'm recompiling my soul
I'm lifeless, so I'm enriching my life
I'm homeless, so I build this House
I am Sean, welcome to my House

沒有留言:

張貼留言