Kid Arkade ft. Josh Franceschi - Not Alone 歌詞翻譯


有些話明明一聽就知道不可能實現
卻還是有人相信


I am yours
我是屬於你的
You are mine
你是屬於我的
We can meet on the other side
我們可以在另一邊的世界再次相遇
You are not alone
你並不孤單

When I stop it’s the right time
當我停下腳步時就是正確的時間點
You can leave in another life
你可以繼續留在另一段生活中
You are not alone
因為你並不孤單

I’ll be, I’ll be waiting for you
我會, 我會一直等著你
You just let me know
你只需要告訴我一聲
And I’ll be, I’ll be waiting for you
我就會一直等著你

‘Cause you are not alone
因為你並不孤單
‘Cause I’ll be waiting for you
因為我會一直在這裡等你
You just let me know
你只需要告訴我一聲
‘Cause I’ll be waiting for you
因為我會一直等著你
Whenever you come
無論你什麼時候願意回來
Whenever you come back
無論你什麼時候願意回來

I can’t lose what I never had
我沒辦法失去我不曾擁有過的事物
I need you to understand
我希望你明白
You are not alone (alone)
你並不是孤單一人

I’ve seen you come
我曾看著你走近
I’ve seen you go
也曾看著你走遠
Summer highs and winter lows
不管是夏日的高溫還是冬天的寒冷
You are not alone
你並不孤單

I’ll be, I’ll be waiting for you
我會, 我會一直等著你
You just let me know
你只需要告訴我一聲
And I’ll be, I’ll be waiting for you
我會一直等著你

‘Cause you are not alone
因為你並不孤單
‘Cause I’ll be waiting for you
因為我會一直在這裡等你
You just let me know
你只需要告訴我一聲
‘Cause I’ll be waiting for you
因為我會一直等著你
Whenever you come
無論你什麼時候願意回來
Whenever you come back
無論你什麼時候願意回來

延伸閱讀
About Sean Chaox
Me

I'm soulless, so I'm recompiling my soul
I'm lifeless, so I'm enriching my life
I'm homeless, so I build this House
I am Sean, welcome to my House

沒有留言:

張貼留言