Lost Frequencies & Netsky - Here With You 歌詞翻譯


Lost Frequencies整個進化了
多了個眼鏡就是不一樣
一如慣例的美聲vocal
但這次的drop完全出乎意料
對我來說算得上這幾個月以來最好的drop


When I saw you for the first time
當我第一次見到妳時
Days were running by
時間不知不覺地就過了
We were spinning high
我們沉迷在彼此的世界中
I was lost in every message
我迷失在你傳來的每一則訊息當中
Collecting all your different pieces
收集著你的各種樣貌
Felt like a secret
感覺就像是個無法說出口的秘密一樣

When I saw you for the second time
當我第二次看見你時
Pain slowly dries
心中的痛逐漸退去了
love lost its pride
曾經的愛失去了它的魅力
"Be careful as you leave"
"你要離開的時候請小心點"

And there's enough of giving
我們給的都已經夠多了
And everybody hurts
儘管彼此都因此傷痕累累

When I’m here with you
當我和你在一起時

When I’m here with you
當我和你在一起時
I feel so confused
我心中充滿著疑問
When I’m here with you, I
當我和你在一起時,
Enter the falling, I'm crawling back up
毫無準備的跌到地上, 我正狼狽地爬起
When I’m here with you, I
當我和你在一起時

When I’m here with you
當我和你在一起時

延伸閱讀
About Sean Chaox
Me

I'm soulless, so I'm recompiling my soul
I'm lifeless, so I'm enriching my life
I'm homeless, so I build this House
I am Sean, welcome to my House

沒有留言:

張貼留言