Jane XØ - Hard To Forget 歌詞翻譯


其實我不是很懂這首歌到底想表達什麼
不過蠻好聽的


Oh you know I'm always telling you that
你知道的, 我總是告訴你說
 You don't have me on my knees
你還沒有完全得到我的心
But tonight's the night that you were gonna get the best of me
但今晚你將會得到最完美的我
Even though I tell you, "No"
雖然我嘴上拒絕著你
I don't wanna fight and when you pull me close
但當你將我拉近你時我一點都不想反抗
Baby, I'll play hard to get
寶貝, 我會不擇手段去達成目的
But your body's so hard to forget
但你的身體真的太令我難以忘懷

Baby, I'll play hard to get
寶貝, 我會不擇手段去達成目的
But your body's so hard to forget
但你的身體真的太令我難以忘懷

延伸閱讀
About Sean Chaox
Me

I'm soulless, so I'm recompiling my soul
I'm lifeless, so I'm enriching my life
I'm homeless, so I build this House
I am Sean, welcome to my House

沒有留言:

張貼留言