Pendulum - The Island, Part I (Dawn) 歌詞翻譯


Pt.1 > Pt.2
Pendulum = Legend



You arrive in the rising sun
你隨著太陽一起來到這裡
The hidden passenger that I've been taking
一個我從沒預料過的偷渡客
Close your eyes, let's forget again
閉上雙眼, 再次忘掉吧
As you drag me down
當你將我拖進那混水中
I will take you in
那時我會陪著你一起走的

What are you waiting for?
你還在等什麼?
Just surrender here tonight
今晚就放棄抵抗吧
What are you waiting for?
你還在等什麼?
As we go towards the light
我們已經朝著光明邁開腳步了

When everything is said and done
當我們已經盡了自己最大的努力
So looking for answers if only one
唯一能做的就是去懷疑是否還有其他答案存在
Turn my back the urge has gone
回過頭來, 當初的衝動已經完全消失
Left with no reason, we come undone
沒有理由的離開了, 留下什麼都沒能完成的我們

I'm caught in your slow release
我被你散發出的氛圍感染了
Seems like your traveler's eager to move me
感覺就像你那天生的冒險心正驅使著我前進
My reflection will slowly fade
但我的熱情也會漸漸冷卻
To another time until my head escapes
總有一天我的心會選擇逃避

What are you waiting for?
你還在等什麼?
Just surrender here tonight
今晚就放棄抵抗吧
What are you waiting for?
你還在等什麼?
As we go towards the light
我們已經朝著光明邁開腳步了

When everything is said and done
當我們已經盡了自己最大的努力
So looking for answers if only one
唯一能做的就是去懷疑是否還有其他答案存在
Turn my back the urge has gone
回過頭來, 當初的衝動已經完全消失
Left with no reason, we come undone
沒有理由的離開了, 留下什麼都沒能完成的我們


延伸閱讀
About Sean Chaox
Me

I'm soulless, so I'm recompiling my soul
I'm lifeless, so I'm enriching my life
I'm homeless, so I build this House
I am Sean, welcome to my House

沒有留言:

張貼留言