Sinner's Heist - Up In Flames (feat. Emma Sameth) 歌詞翻譯


It's on fire!!!!



You love me like a secret that your keeping
你對我的愛對你來說就像某種見不得人的秘密
Diving every weekend into the deep end
你讓每個周末都用令人窒息的方式結束
You tell me to hold my breath and let go
你總是叫我再忍耐一下, 叫我忘了它們
Then I trust you and I choke
然後我傻傻的信了, 然後我被那些事嗆傷了
Like I'm sippin' on, like I'm sippin' on smoke
我就像被濃煙包圍著一樣, 我就像被濃煙包圍著一樣

Sleepin' is always a gamble
在這個滿是煤油和蠟燭的房間中
In a room full of kerosene candles
就連閉上雙眼也變成是場賭局
You are the one, you lay, when we go up, up in flames
當我們正被烈火燃燒殆盡時, 你卻選擇放棄抵抗

Tell me to hold your hand to feel high
你叫我握著你的手跟你一起感受快感
Strike your matches in the sky
你將火柴拋向空中
See what Romeo and Juliet like
你說你想知道羅密歐和茱麗葉他們是怎麼想的

Sleepin' is always a gamble
在這個滿是煤油和蠟燭的房間中
In a room full of kerosene candles
就連閉上雙眼也變成是場賭局
You are the one, you lay, when we go up, up in flames
當我們正被烈火燃燒殆盡時, 你卻選擇放棄抵抗

延伸閱讀
About Sean Chaox
Me

I'm soulless, so I'm recompiling my soul
I'm lifeless, so I'm enriching my life
I'm homeless, so I build this House
I am Sean, welcome to my House

沒有留言:

張貼留言