Prismo - Weakness 歌詞翻譯


阿基里斯腱


Yeah, I came into the lesser fire
我步入了溫火的陷阱中
My body aches to be satisfied
我的身體尋求著解脫
My weakness come and goes
心中的脆弱若隱若現

I'm reaching out for the easy high
我已經到達了極限
Please fortify this strength of mine
請再給我多一點點的力量
My weakness comes and goes
心中的脆弱若隱若現

Yeah, I came into the lesser fire
我步入了溫火的陷阱中
My body aches to be satisfied
我的身體尋求著解脫
My weakness come and goes
心中的脆弱若隱若現

I'm reaching out for the easy high
我已經到達了極限
Please fortify this strength of mine
請再給我多一點點的力量
My weakness comes and goes
心中的脆弱若隱若現

My weakness echoes in my soul
心中的脆弱不停地迴盪在我的靈魂中
With all the echoes in my soul
伴隨著其他的情感迴盪在我的靈魂
My weakness comes and goes
心中的脆弱若隱若現

延伸閱讀
About Sean Chaox
Me

I'm soulless, so I'm recompiling my soul
I'm lifeless, so I'm enriching my life
I'm homeless, so I build this House
I am Sean, welcome to my House

沒有留言:

張貼留言