LP - Suspicion 歌詞翻譯


Time will validate my suspicion




Cut right to the chase and
直接開門見山地說吧
Choose your words to make it clear to me
想好你的台詞好好的讓我明白
You seem so heaven sent but
你感覺就像上天送給我的一份禮物
Somehow I still invent the fear in me
但不知道為什麼, 有時我還是會發現恐懼出現在我心中

A lie is just a lie
謊言終究是謊言
A cry is still a cry
淚水只能是淚水
The past becomes the crime in my mind
那些過往如今成了我心中的罪惡

Suspicion
懷疑著
Suspicion
我懷疑著
How you’ve changed my heart
你到底是怎麼改變我的心
Suspicion
懷疑著
Suspicion
我懷疑著
Unchain my heart
能不能別再拘束我的心

Crippled cruel emotion
這無比殘酷的情感
Enough to make an ocean turn to green
足以將整個海洋染成墨綠
The silliest of notions
這真的是世界上最愚蠢的想法
Why Romeo took potion
為什麼羅密歐要喝下毒藥
Basically
他大可一個人繼續活著

To be or not to be
該去做還是不去做
To cheat or not to cheat
該撒謊還是不撒謊
Believe or not believe
該相信還是不相信
That you’re mine
我該相信你還是我的那個人嗎

Suspicion
懷疑著
Suspicion
我懷疑著
How you’ve changed my heart
你到底是怎麼改變我的心
Suspicion
懷疑著
Suspicion
我懷疑著
Unchain my heart
能不能別再拘束我的心

Anywhere you go
無論你要去哪裡
All roads still lead to
總是會有道路引領你前進
It’s harder than you know to be led back to
但被帶回原位卻遠比你想像的還困難

Suspicion
懷疑著
Suspicion
我懷疑著
How you’ve changed my heart
你到底是怎麼改變我的心
Suspicion
懷疑著
Suspicion
我懷疑著
Unchain my heart
能不能別再拘束我的心

延伸閱讀
About Sean Chaox
Me

I'm soulless, so I'm recompiling my soul
I'm lifeless, so I'm enriching my life
I'm homeless, so I build this House
I am Sean, welcome to my House

沒有留言:

張貼留言