R3HAB & Khrebto - You Could Be 歌詞翻譯


I can be your everything
Will you be my everything?
這句話的答案通常都...


I am sinking into a fever dream now
現在的我沉溺在一場瘋狂的夢中
I am loosing my head
我正在迷失自我
I am running in circles on this scene now
現在的我在這夢一般的場景中輪迴著
I am close to the edge
我正在懸崖邊緣踏步

I need someone to catch me
我需要有個人來拯救我
Will you catch me when I fall?
在我陷入危險時你會來拯救我嗎?
I need someone to hold me
我需要有個人來抱緊我
Will you hold me when I'm cold?
在我感到寂寞時你會來抱緊我嗎?

Hey, you, let me show you something good
嘿, 我想讓你看一些美好的事物
Yeah, we can be something good
沒錯, 我們可以是那美好的事物
If you let me show you everything
如果你願意讓我為你展現一切
I can be your everything
我願意成為你的一切
Will you be my everything?
你會願意成為我的一切嗎?

I am running though empty streets to find you
我跑過一條條空蕩蕩的街道就只為了找尋你的身影
Where are you hiding now?
你現在究竟躲在哪?
Won't you save me? 
難道你不會再來拯救我了嗎?
You're all I need and long for
你就是我想要, 我渴望的一切
You can't leave me now
你不能就這麼離開我啊

I need someone to catch me
我需要有個人來拯救我
Will you catch me when I fall?
在我陷入危險時你會來拯救我嗎?
I need someone to hold me
我需要有個人來抱緊我
Will you hold me when I'm cold?
在我感到寂寞時你會來抱緊我嗎?

Hey, you, let me show you something good
嘿, 我想讓你看一些美好的事物
Yeah, we can be something good
沒錯, 我們可以是那美好的事物
If you let me show you everything
如果你願意讓我為你展現一切
I can be your everything
我願意成為你的一切
Will you be my everything?
你會願意成為我的一切嗎?

Hey, you, let me show you something good
嘿, 我想讓你看一些美好的事物
Yeah, we can be something good
沒錯, 我們可以是那美好的事物
If you let me show you everything
如果你願意讓我為你展現一切
I can be your everything
我願意成為你的一切
Will you be my everything?
你會願意成為我的一切嗎?

延伸閱讀
About Sean Chaox
Me

I'm soulless, so I'm recompiling my soul
I'm lifeless, so I'm enriching my life
I'm homeless, so I build this House
I am Sean, welcome to my House

1 則留言: