Illenium - Needed You (ft. Dia Frampton) 歌詞翻譯

當我需要你的時候



I could count them if I want to
我想我能清楚地算出那些日子
All these years I've wasted on you
那些我浪費在你身上的歲月
You gave up, I grew up
你放棄了, 我成長了
I can't help, but wonder
我控制不住自己, 我真的想知道

Where would I, where would I be?
我會站在何處? 我會身在何方?
What would I do?
我又會在做什麼?
If you were, if you were there when I needed you
如果當時我需要你的時候你有出現在我眼前的話
Where would I, where would I be?
我現在會站在何處? 我現在會身在何方?
What would I do?
我現在又會在做什麼?
If you were, if you were there when I needed you
如果當時我需要你的時候你有出現在我眼前的話



延伸閱讀
About Sean Chaox
Me

I'm soulless, so I'm recompiling my soul
I'm lifeless, so I'm enriching my life
I'm homeless, so I build this House
I am Sean, welcome to my House

沒有留言:

張貼留言