GoldFish feat. Diamond Thug - Deep Of The Night 歌詞翻譯


這個雙人組很猛



If you’ve heard it all before
如果你已經聽過這些話
Don’t tell me anymore
就別再繼續對我重複那些話
I’ll tell you what I see
我會告訴你那映照在我眼中的景色
It’s a little piece of me
那是我的一部分

I can’t and I don’t
我不行也不知道
I don’t know where to go
我不知道自己該走去哪裡
Well I try, to define
但我會試著去定義
What I’m capable of
定義我的極限

Found it in the deep of the night
我在黑夜的最深處找到了它
Where you won’t know where you don’t go
在一個你永遠不會知道的地方, 在一個你永遠不會到達的地方
Drawn in by the heat of the light
那幅光所描繪出來的景色
Where you won’t know, where you don’t go
一個你永遠不會知道的地方, 一個你永遠不會到達的地方
Found myself as I stepped out of sight
在踏進這片景色時我找回了自我
Well I, as I started to write
就在我開始想著要怎麼形容這片景色時

As I started to write
在我開始想著要怎麼形容這片景色時
As I started to write
在我開始想著要怎麼形容這片景色時

If I never had the time
如果我不曾經歷過那段時間
If I never found my mind
如果我不曾找回過自己的心
Would you tell me to be free
當我穿梭在這夢境時
While I’m running through this dream
你會對我宣告我的自由嗎?

I can’t and I don’t
我不行也不知道
I don’t know where to go
我不知道自己該走去哪裡
Well I try, to define
但我會試著去定義
What I’m capable of
定義我的極限

Found it in the deep of the night
我在黑夜的最深處找到了它
Where you won’t know where you don’t go
在一個你永遠不會知道的地方, 在一個你永遠不會到達的地方
Drawn in by the heat of the light
那幅光所描繪出來的景色
Where you won’t know, where you don’t go
一個你永遠不會知道的地方, 一個你永遠不會到達的地方
Found myself as I stepped out of sight
在踏進這片景色時我找回了自我
Well I, as I started to write
就在我開始想著要怎麼形容這片景色時

As I started to write
在我開始想著要怎麼形容這片景色時
As I started to write
在我開始想著要怎麼形容這片景色時

延伸閱讀
About Sean Chaox
Me

I'm soulless, so I'm recompiling my soul
I'm lifeless, so I'm enriching my life
I'm homeless, so I build this House
I am Sean, welcome to my House

沒有留言:

張貼留言