Mars Argo - Beauty Is Empty 歌詞翻譯

孩兒
你長大了之後,要提防女人騙你
越是好看的女人,越會騙人



Mirror, mirror on the wall
魔鏡啊魔鏡
Who's the fairest of them all?
誰是世界上最美麗的人?
She can bring you to your knees
她能讓你為她赴湯蹈火
But she's hard to please
但她真的很難伺候

"Oh my God, I'm so surprised to see you!
"我的天呀, 我真的沒想過你會來!
I'm so glad to finally meet you!"
能見到你真的好開心"
She'll swallow him with those big blue eyes
她最後一定會用她那雙大大的藍色眼睛吞了他

I see you staring in your mirror
我看見你緊盯著你那面鏡子
What will it take for you to see
你會從那裡面看見什麼呢?
Your pretty smile is a monster
你那迷人的微笑跟妖魔鬼怪沒兩樣
And your beauty is empty
而你的美貌只不過是個空殼

If you could see what you could be, girl
女孩啊, 如果你能看見你的未來
You wouldn't be dishonest to me, girl
女孩啊, 你就不會想來欺騙我
Your mystery doesn't fool me
你的祕密沒辦法騙過我的雙眼

I see you staring in your mirror
我看見你緊盯著你那面鏡子
What will it take for you to see
你會從那裡面看見什麼呢?
Your pretty smile is a monster
你那迷人的微笑跟妖魔鬼怪沒兩樣
And your beauty is empty
而你的美貌只不過是個空殼

I don't want to worry about it
我並不想浪費時間去擔心這些
I can't sleep, I think about it
我沒辦法好好睡覺, 因為我腦子裡都在想著這些
I don't want to worry about it
我並不想浪費時間去擔心這些
I can't sleep, I'll dream about it
我沒辦法好好睡覺, 因為我知道我在夢中還是會想著這些
You're on your own now...
現在你的事不關我的事了...

延伸閱讀
About Sean Chaox
Me

I'm soulless, so I'm recompiling my soul
I'm lifeless, so I'm enriching my life
I'm homeless, so I build this House
I am Sean, welcome to my House

沒有留言:

張貼留言