DJ Khaled - I'm On One (PRXZM Cover) 歌詞翻譯


Best Cover ever



Uhh, I’m getting so throwed
我感覺自己好像有點醉過頭了
I ain't went this hard since I was 18
從18歲那年以後我就沒有喝成這樣過
Apologize if I say, anything I don’t mean
我想道歉, 如果我曾經說了什麼讓你誤會的話
Like "what's up with your best friend?
例如, "你和你那些好朋友怎麼樣了?
We could all have some fun, believe me
相信我, 我們能一起找點樂子
And what's up with these new guys?
這些新來的腦子是怎麼了?
And why they think it all comes so easy?"
為什麼他們會覺得能夠輕鬆的贏得一切?"
But get it while you here, boy
但小子, 當你站在我這個高度就會明白
Cause all that hype don't feel the same next year, boy
因為小子啊, 這種快感在下一年就會消失無蹤
Yeah and I'll be right here in my spot
我還是會安安穩穩的坐在這裡
With a little more cash than I already got
數著大把新賺來的鈔票
Trippin' off you cause you had your shot
數落著你這白白讓機會溜走的喪家犬
With my skin tanned and my hair long
用我身上這些努力的證明嘲諷你
And my fans who been so patient
而我的粉絲們超挺我
Me and 40 back to work but we still smell like a vacation
就算我和40嘴上說著要工作但看起來卻像整天都在玩也一樣
Hate the rumors, hate the bullshit
我討厭流言蜚語, 討厭那些垃圾幹話
Hate these fucking allegations
我他媽更討厭這些斷章取義的謠言
I’m just feeling like the throne is for the taking
感覺王位的存在就是為了要讓人去奪取
Watch me take it
所以就好好看著我是怎麼奪下王位的

All I care about is money and the city that I'm from
我在意的就只有錢和我的故鄉
I'mma sip until I feel it, I'mma smoke it 'til it's done
我要喝到茫為止, 我要抽到爽為止
And I don’t really give a fuck, and my excuse is that I’m young
我才不管你們要說些什麼, 我的理由只有一個, 因為我還年輕
And I’m only getting older, somebody shoulda told ya
然後我發現只有我一個人慢慢變老, 怎麼沒人早點提醒我這件事
I’m on one, yeah, fuck it I’m on one
我Kiang掉了, 對, 他媽我Kiang掉了
Yeah, I said "I’m on one", fuck it I’m on one
沒錯, 我說"我Kiang掉了", 他媽我Kiang掉了
Two white cups and I got that drink
我要喝完桌上放著的那兩個小紙杯
Could be purple, it could be pink
裡面裝的可以紫色, 也可以是粉紅色
Depending on how you mix that shit
全看你要怎麼混那堆粉
Money to be got and I'mma get that shit
還有一堆錢在那等著, 我要把它們全都撈走
Cause I’m on one, I said "Fuck it, I’m on one"
因為我Kiang掉了, 我說"草, 我Kiang掉了"

延伸閱讀
About Sean Chaox
Me

I'm soulless, so I'm recompiling my soul
I'm lifeless, so I'm enriching my life
I'm homeless, so I build this House
I am Sean, welcome to my House

沒有留言:

張貼留言