Not Your Dope - Indestructible (feat. MAX) 歌詞翻譯


Physically strong
Mentally indestructible


I've had it, that feeling
我早就感覺到, 感覺到這種感覺
Like I can't go wrong
感覺自己根本不可能會失敗
Like I can't keep breathing
卻感覺自己已經沒辦法繼續走下去
But I keep climbing
但我還是堅持向上爬
Don't look back now
我告訴自己別回頭看
Make my mark and I won't back down
在這裡做下了記號, 我絕對不會退縮

Yeah, I've heard their doubts
對, 我也聽見了他們的質疑
Think I won't amount, to anything
他們覺得我不會有出息
But I prove 'em wrong, yeah
但我證明他們是錯的
Let 'em hear my thunder roar
讓他們聽見我怒濤般的怒吼
Are this what they've been waiting for?
這就是他們一直期待看見的嗎?

So stop, drop
所以停下吧, 放棄吧
They never gon' take me
他們不可能會擊倒我
They never gon' break me, no
他們不可能會擊潰我
I swing it till I hit the floor
我會在倒地之前完成目標的
Stop, they never gon' hurt me
停手吧, 他們沒機會傷害到我
Get stronger when they burn me up
他們的烈火只會讓我更強壯
And I am indestructible
我是金剛不壞之身

I felt it, depleting
我感覺到了, 我似乎已經耗盡全力
Like I can't keep pushing
感覺我似乎沒辦法繼續撐下去
Got nothing left to believe in
感覺心中已經沒有東西能支撐自己
But then I find it
但不久之後我就找到了
I'm ready to attack now
現在我已經準備好要反擊
I make my mark and I ain't never gonna back down
我在這裡做下了記號, 我絕不會退縮

Yeah, I've heard their doubts
對, 我也聽見了他們的質疑
Think I won't amount, to anything
他們覺得我沒辦法成功
But I prove 'em wrong, yeah
但我證明他們是錯的
Let 'em hear my thunder roar
讓他們聽見我怒濤般的怒吼
Are this what they've been waiting for?
這就是他們一直期待看見的嗎?

So stop, drop
所以停下吧, 放棄吧
They never gon' take me
他們不可能會擊倒我
They never gon' break me, no
他們不可能會擊潰我
I swing it till I hit the floor
我會在倒地之前完成目標的
Stop, they never gon' hurt me
停手吧, 他們沒機會傷害到我
Get stronger when they burn me up
他們的烈火只會讓我更強壯
And I am indestructible
我是金剛不壞之身

No, no, no
No, no, no
You know I am indestructible
你知道我是金剛不壞之身
They never gonna tame me now
他們永遠沒辦法讓我屈服
Tame me now
永遠沒辦法讓我屈服
And I am indestructible
因為我是金剛不壞之身

延伸閱讀
About Sean Chaox
Me

I'm soulless, so I'm recompiling my soul
I'm lifeless, so I'm enriching my life
I'm homeless, so I build this House
I am Sean, welcome to my House

沒有留言:

張貼留言