Galantis - Hello 歌詞翻譯


Hello, it's me



There’s a voice in my head
在我腦海中有個聲音
Telling me to stay
不停地要求我留下
If I take one more step
如果我再繼續向前踏出一步
(I’ll) never be the same
我就再也不會是現在的自己了

I keep running from your loving 
我一直都在遠離你所給的愛
I keep running from you
我一直在遠離你

Hello
Can you hear me now
你能聽見我的聲音嗎?
This is your heart begging
那是你的心在渴求著
You turn, turn back around
渴求著你回頭, 渴求著你的回心轉意 

Now the door's wide open
現在那道門已經敞開了
But I’m still outside
但我依舊被關在門外
All the words unspoken
沒辦法說出口的那些話
Written in my mind
現在全都寫在我的腦中

I keep running from your loving 
我一直都在遠離你所給的愛
I keep running from you
我一直在遠離你

Hello
Can you hear me now
你能聽見我的聲音嗎?
This is your heart begging
那是你的心在渴求著
You turn, turn back around
渴求著你回頭, 渴求著你的回心轉意 

延伸閱讀
About Sean Chaox
Me

I'm soulless, so I'm recompiling my soul
I'm lifeless, so I'm enriching my life
I'm homeless, so I build this House
I am Sean, welcome to my House

沒有留言:

張貼留言