REZZ & Laura Brehm - Melancholy 歌詞翻譯


Something Wrong Here



All these thoughts are running through my head
這些想法在我腦中徘徊著
I can’t control it they are taking me down with them
我沒辦法拒絕, 它們正試圖帶著我一起墜入黑暗
Wish I knew why I am haunted
我真希望明白自己為什麼會被這些東西困住
It would be easier to try and start again
因為如此一來我就能試著重新來過

And I’d feel like new
我會感覺像重獲新生
In a world I’m used to hiding from
重新回到這個曾經讓我避之唯恐不及的世界
I’d feel brand new
我會感覺像個全新的自己
I would know where I stand
清楚地明白自己站在何方

All these thoughts are running through my head
這些想法在我腦中徘徊著

Wondering if my intentions
我疑惑著
Will soon replace what is in front of me here and now
疑惑著自己的思緒是否能早點驅逐現在盤踞在我眼前的一切
There is something underlying
有某種東西咒正在潛伏著
The melancholy in my mind
憂愁瀰漫在我的腦海中
Lost in the clouds
現在我迷失在這片迷霧當中

And I’d feel like new
如果我能逃離這場暴風雨
If I could get out of the rainstorms
我會重獲新生
And this would be through
而這些難關總有一天會被征服
I will hold on till then
我會一直堅持到那一刻來臨

All these thoughts are running through my head
這些想法在我腦中徘徊著

延伸閱讀
About Sean Chaox
Me

I'm soulless, so I'm recompiling my soul
I'm lifeless, so I'm enriching my life
I'm homeless, so I build this House
I am Sean, welcome to my House

沒有留言:

張貼留言