M.I.A - Paper Planes 歌詞翻譯


Bang



I fly like paper, get high like planes
我像白紙一樣飄盪著, 像飛機一樣高飛著
If you catch me at the border I got visas in my name
如果你在邊境逮到我, 我有能讓你無話可說的簽證
If you come around here, I make 'em all day
如果你到附近隨時可以來找我, 因為我全年無休
I get one done in a second if you wait
只要等一下子我馬上就可以幫你弄好一個

Sometimes I think sittin' on trains
有時我會坐在火車上想事情
Every stop I get to I'm clocking that game
我經過的每個地方都被我搞定了
Everyone's a winner, we're making our fame
每個人都是贏家, 我們名利雙收
Bonafide hustler making my name
地下專家說的就是我這種人

All I wanna do is *Bang Bang Bang Bang*
我想做的就只是 *Bang Bang Bang Bang*
And *Click* *Ka-Ching*
然後 *Click* *Ka-Ching*
And take your money
瀟灑地拿走你所有的錢

Pirate skulls and bones
海盜的骷髏頭
Sticks and stones and weed and bongs
亂棒和飛石, 大麻和煙管
Running when we hit 'em
他們看到我們就只能逃之夭夭
Lethal poison for the system
阻礙系統運行的致命毒瘤

No one on the corner has swagger like us
街上的人沒有一個有我們這種調調
Hit me on my burner prepaid wireless
儘管打進來我的預付手機
We pack and deliver like UPS trucks
我們送貨品質穩的跟UPS一樣
Already going to hell, just pumping that gas
早就踏上了一條不歸路, 所以不如直接把油門催到底

All I wanna do is *Bang Bang Bang Bang*
我想做的就只是 *Bang Bang Bang Bang*
And *Click* *Ka-Ching*
然後 *Click* *Ka-Ching*
And take your money
瀟灑地拿走你所有的錢

M.I.A
Third world democracy
活在第三世界民主底下
Yeah, I've got more records than the K.G.B
我做過的筆錄比K.G.B倉庫堆的資料還多
So, uh, no funny business
所以, 我真的沒在跟你開玩笑
Are you ready all?
你準備好了沒?
Some some some I some I murder
有些人我看了不爽就弄死了
Some I some I let go
有些人我ˇ心情好就放走了
Some some some I some I murder
有些人我看了不爽就弄死了
Some I some I let go
有些人我ˇ心情好就放走了

All I wanna do is *Bang Bang Bang Bang*
我想做的就只是 *Bang Bang Bang Bang*
And *Click* *Ka-Ching*
然後 *Click* *Ka-Ching*
And take your money
瀟灑地拿走你所有的錢

延伸閱讀
About Sean Chaox
Me

I'm soulless, so I'm recompiling my soul
I'm lifeless, so I'm enriching my life
I'm homeless, so I build this House
I am Sean, welcome to my House

沒有留言:

張貼留言