MORTEN ft. Frida Sundemo - Beautiful Heartbeat 歌詞翻譯


別用那樣的眼神看我



My blood's infused with you
我的血液中充斥著你的身影
Oh, I don't know what to do
我不知道該怎麼辦
I breathe your air
我依靠著你活著
You're in my lungs 
你就在我身體裡每一個地方
I need to fool my heart for once
就一次也好, 我需要讓我的心盲目一次

You really should've seen it coming
你早就該發現這種未來了
Opened your eyes
睜亮你的雙眼
You're dying to pick all the pieces up
你正為了重拾一切而消磨自己的生命
Well, I don't
不過我卻不是那樣
You make me want to rip my heart out
你讓我感覺自己的心像被撕碎了一樣
Erase my mind
真希望有人能消除我這種感覺
We're stuck and there is no escaping now (now)
我們現在正困在這泥沼當中而且無路可逃

Please don't cry
拜託你別哭
Don't, don't (don't, don't)
拜託你不要
Please don't cry, please don't
拜託你別露出那種悲傷的眼神
(Don't)
Please don't cry
拜託你別因此流淚

I really should've seen this coming
我早就該發現有這種可能
 (don't, don't)Please don't cry
拜託你別露出那種悲傷的眼神
You make me want to rip my heart out(Don't don't)
你這樣會讓我覺得自己的心像被撕碎了一樣
Please don't cry
拜託你別露出那種悲傷的眼神
Don't, don't
拜託你不要

My blood's infused with you
我的血液中充斥著你的身影
Oh, I don't know what to do
我不知道該怎麼辦
I breathe your air
我依靠著你活著
You're in my lungs 
你就在我身體裡每一個地方
I need to fool my heart for once
就一次也好, 我需要讓我的心盲目一次

I know our days are counted
我知道我們的時間不多了
Walk into worse the end
我們正在走向最糟糕的結局
Look deep into my eyes and remember I'm your friend
不過看著我雙眼, 你要記著, 我永遠都是你的朋友

Please don't cry
拜託你別哭
Don't, don't (don't, don't)
拜託你不要
Please don't cry, please don't
拜託你別露出那種悲傷的眼神
(Don't)
Please don't cry
拜託你別因此流淚

You really should've seen it coming (Don't don't)
你早就該發現這種未來了
Opened your eyes
睜亮你的雙眼
You're dying to pick all the pieces up (Don't don't)
你正為了重拾一切而消磨自己的生命
Well, I don't
不過我卻不是那樣
You make me want to rip my heart out
你這樣會讓我覺得自己的心像被撕碎了一樣
Please keep your head held high
拜託你把頭抬起來繼續前進


延伸閱讀
About Sean Chaox
Me

I'm soulless, so I'm recompiling my soul
I'm lifeless, so I'm enriching my life
I'm homeless, so I build this House
I am Sean, welcome to my House

沒有留言:

張貼留言