Notaker & Declan James - Who I Am (feat. Karra) 歌詞翻譯


I am who I am
Not who you think I am
Not who you want me to be
I am me



Come closer
再靠近我一點
I need you to hear me now
我希望你能專心聽我說
I'm a cold whisper
或許我對你來說只是個令人背脊發涼的低鳴
That you can't figure out
一個你沒辦法擺脫的感覺

It's written on my face
一切都清楚的寫在我臉上
You notice that I'm just as afraid
你也注意到我正在恐懼著
These scars I can't erase
恐懼著這些無法抹滅的傷痕
So I need you tonight
所以今晚我真的需要你

It's who I am
這就是我
Who I am
真正的我

One billion
十億個
Reasons in the stars
十億個理由高掛在夜空中
Imprisoned
囚禁著
Deep within my heart
將我的心深深的囚禁著

It's written on my face
一切都清楚的寫在我臉上
That I'm just as afraid
我的臉上寫著我的恐懼
These scars I can't erase
我恐懼著這些無法抹滅的傷痕
So I need you tonight
所以今晚我真的需要你

It's who I am
這就是我
Who I am
真正的我

延伸閱讀
About Sean Chaox
Me

I'm soulless, so I'm recompiling my soul
I'm lifeless, so I'm enriching my life
I'm homeless, so I build this House
I am Sean, welcome to my House

沒有留言:

張貼留言