Prince Fox - Just Call (feat. Bella Thorne) 歌詞翻譯

call me, maybe?


It's no surprise you left this hole
我不意外你離開這個家
It's no surprise I've lost control
也不意外我表現得這麼失控
Tell myself lies I'm not feeling alone
我騙自己說我一點都不覺得孤單
It's my demise stuck here in this phone
但在我傻傻地等在手機前就等於是宣告了自己的死亡
Waiting for your name
等待著你的名字出現
To light up my face
等待著它們點亮我黯淡的臉

So just call if you need me
所以如果你需要我就打過來
Call if you don't
如果你不需要我也打過來
Call If you love me
如果你還愛我就打過來
Call if you won't
如果你不愛我也打過來
Call me an asshole
打過來罵我一聲混蛋
Call me a fool
打過來罵我一聲傻子

Just call
拜託你打過來
Just call
按下通話鍵就好

Tell all my friends how much you suck
我跟我所有朋友說了你是多爛的一個人
And they hide my phone 'cause they know that I will pick up
然後他們把我的手機藏起來, 因為他們很清楚我絕對會接起你的電話
I shouldn't care about your calls
或許我根本就不應該這麼在乎你要不要打過來
But I miss your voice and I can't sleep at all
但我真的很想你的聲音, 想到無法入睡

So just call if you need me
所以如果你需要我就打過來
Call if you don't
如果你不需要我也打過來
Call If you love me
如果你還愛我就打過來
Call if you won't
如果你不愛我也打過來
Call me an asshole
打過來罵我一聲混蛋
Call me a fool
打過來罵我一聲傻子

Just call
拜託你打過來
Just call
按下通話鍵就好

延伸閱讀
About Sean Chaox
Me

I'm soulless, so I'm recompiling my soul
I'm lifeless, so I'm enriching my life
I'm homeless, so I build this House
I am Sean, welcome to my House

沒有留言:

張貼留言