Party Thieves & JayKode - Poppy Seeds (feat. Neon Hitch) 歌詞翻譯


罌粟很美, 但同時也是很多毒品的原料
愛情很美, 但同時也可能是侵蝕人生的毒品



These Poppy Seeds
這些罌粟籽
Pop n' pop n' pop n' grow
一點一點一點的成長

What ya know about me?
你懂我什麼了?
Wanna bring this on me?
想把這些事推給我?
I don't know if I can trust it sometimes
有時候我甚至不知道自己能不能相信它
Guess who I'm gonna be
猜猜我會變成什麼樣子?

Never going to find a seed like me
再也找不到像我這樣的種子
But we
但我們
We're reborn
現在我們重生了
Never going to be the man that I
我們永遠不會成為那樣的人
I believe will learn from me
永遠不會成為那些我認為會從我身上學到東西的人
Don't pull my break just for you
別為了你自己叫我踩剎車
You got me doing thing I wouldn't do
你總是叫我做那些我不會想做的事

All these Poppy Seeds
這些罌粟籽
These Poppy Seeds
這些罌粟籽
Woah, these Poppy Seeds
這些罌粟籽般的愛

Poppy Seeds
罌粟籽
All these poor-
這些可憐的
These Poppy Seeds
這些罌粟籽般的愛

What d'ya learn about me?
你打聽到我什麼了?
Are you scared of me?
你會怕我嗎?
Fall in love with a sucker man
像我這樣愛上無賴的人
But sucko's somewhere, make believe
但四處都是偽裝成好人的無賴
But you could be the-
但你能成為
You could be the one for me
你能成為我的唯一
Make a drill
做個交易吧
I need to detox my body
我真的需要淨化我的身體

Never going to find a seed like me
再也找不到像我這樣的種子
But we
但我們
We're reborn
現在我們重生了
Never going to be the man that I
我永遠不會成為那樣的人
I believe will learn from me
永遠不會成為那些我認為會從我身上學到東西的人
Don't pull my break just for you
別為了你自己叫我踩剎車
You got me doing thing I wouldn't do
你總是叫我做那些我不會想做的事

All these Poppy Seeds
這些罌粟籽
These Poppy Seeds
這些罌粟籽
Woah, these Poppy Seeds
這些罌粟籽般的愛

Poppy Seeds
罌粟籽
All these poor-
這些可憐的
These Poppy Seeds
這些罌粟籽般的愛

These Poppy Seeds
這些罌粟籽
Pop n' pop n' pop n' grow
一點一點一點的成長

Choked all my fidgets for you
我為了你停下我那焦慮的雙手
You got me doing things I wouldn't do
你總是叫我做那些我不會想做的事
Oh, These Poppy Seeds
這些罌粟籽
These Poppy Seeds
這些罌粟籽
These Poppy Seeds
這些罌粟籽般的愛

延伸閱讀
About Sean Chaox
Me

I'm soulless, so I'm recompiling my soul
I'm lifeless, so I'm enriching my life
I'm homeless, so I build this House
I am Sean, welcome to my House

沒有留言:

張貼留言