Post Malone - I Fall Apart 歌詞翻譯


心態崩了



Oooh, I fall apart
我崩潰了
Oooh, yeah, mmhmm

She told me that I'm not enough, yeah
她說我不夠好
And she left me with a broken heart, yeah
她留下心碎的我走了
She fooled me twice and it's all my fault, yeah
她又一次玩弄我的心, 我真的學不乖
She cut too deep, now she left me scarred, yeah
她傷透我的心, 現在他留下傷痕累累的我走了
Now there's too many thoughts goin' through my brain, yeah
現在有千萬種感覺交雜在我腦中
And now I'm takin' these shots like it's Novocaine, yeah
現在我只能把這些酒當成麻醉藥喝下去

Oooh, I fall apart
我真的崩潰了
Down to my core
心碎了滿地
Oooh, I fall apart
我真的崩潰了
Down to my core
心碎了滿地
Oooh, didn't know it before
我到現在才知道
Surprised when you caught me off guard
你突然說要分手我真的嚇到了
All this damn jewelry I bought
看看我買的這堆珠寶
You was my shorty, I thought
我以前還天真地以為你是我的寶

Never caught a feelin' this hard
從來沒有這麼痛過
Harder than the liquor I pour
這感覺比倒進杯中的烈酒還烈
Tell me you don't want me no more
你說你再也不需要我了
But I can't let go
但我沒辦法放下
Everybody told me, so
每個人都那麼跟我說
Feelin' like I sold my soul
感覺我就像出賣了自己的靈魂
Devil in the form of a whore
賣給一個披著婊子皮的惡魔
Devil in the form of a whore
賣給一個披著婊子皮的惡魔
You said it
你保證過
No, you said it
沒錯, 你明明保證過
No, you said it
你明明保證過
We'd be together
我們會一直在一起的

Oooh, I fall apart
我真的崩潰了
Down to my core
心碎了滿地
Oooh, I fall apart
我真的崩潰了
Down to my core
心碎了滿地
Oooh, didn't know it before
我到現在才知道
Surprised when you caught me off guard
你突然說要分手我真的嚇到了
All this damn jewelry I bought
看看我買的這堆珠寶
You was my shorty, I thought
我以前還天真地以為你是我的寶

Ice keep pourin' and the drink keep flowin'
冰塊不停倒進杯, 烈酒不停倒進嘴
Try to brush it off, but it keep on goin'
試著從腦中刪除回憶, 但它們像病毒一樣不斷跑出來
Covered in scars and I can't help showin'
以為自己沒事了, 卻又止不住淚水
Whippin' in the foreign and the tears keep blowin'
開著進口跑車出門兜風, 但眼淚卻隨著風不斷流出來
Ice keep droppin' and the drink keep flowin'
冰塊不停丟進杯, 烈酒不停倒進嘴
Try to brush it off, but it keep on goin'
試著忘掉那些回憶, 但它們卻越湧越多
All these scars, can't help from showin'
身上的這些傷疤, 還是會不自覺地去看著它們
Whippin' in the foreign and the tears keep blowin', yeah
開著進口跑車出門兜風, 但眼淚卻隨著風不斷流出來

Oooh, I fall apart
我真的崩潰了
Down to my core
心碎了滿地
Oooh, I fall apart
我真的崩潰了
Down to my core
心碎了滿地
Oooh, didn't know it before
我到現在才知道
Surprised when you caught me off guard
你突然說要分手我真的嚇到了
All this damn jewelry I bought
看看我買的這堆珠寶
You was my shorty, I thought
我以前還天真地以為你是我的寶






延伸閱讀
About Sean Chaox
Me

I'm soulless, so I'm recompiling my soul
I'm lifeless, so I'm enriching my life
I'm homeless, so I build this House
I am Sean, welcome to my House

沒有留言:

張貼留言