Grant - Are We Still Young (feat. Jessi Mason) 歌詞翻譯


聽說開始在意年紀就是老了的徵兆



When I was younger
在我小時候
I could fall asleep at night
一到晚上我很容易就能睡著
Dreaming of cotton candy clouds
很容易就能夢見像棉花糖一樣的雲
And jars of fireflies
很容易就能夢見裝在罐子裡的螢火蟲

Now I lie awake
現在我躺在床上睡不著覺
The fantasy is gone
那些幻想也全都消失
Are we still young?
我們還像當時一樣年輕嗎?
Are we still young?
我們還有那顆童稚之心嗎?
Are we still?
我們還是以前的我們嗎?

Time runs me over
時間讓我變了個人
And I've grown some thicker skin
而現在我身上多了些粗糙的皮膚
Learned to be skeptical
也學會了去懷疑
Of those with good intentions
去懷疑別人無私的善意

Why is it hard to love
為什麼去愛別人會這麼難?
Without hurting anyone
為什麼不傷害別人就沒辦法愛?
Are we still young?
我們還像當時一樣年輕嗎?
Are we still young?
我們還有那顆童稚之心嗎?
Are we still?
我們還是以前的我們嗎?

Are we still young?
我們還像當時一樣年輕嗎?
Are we still young?
我們還有那顆童稚之心嗎?

延伸閱讀
About Sean Chaox
Me

I'm soulless, so I'm recompiling my soul
I'm lifeless, so I'm enriching my life
I'm homeless, so I build this House
I am Sean, welcome to my House

沒有留言:

張貼留言