Unlike Pluto - Nothing Wrong With Me 歌詞翻譯

我沒錯 為什麼要道歉



I feel like I don't know what's going on
我感覺自己根本搞不懂到底出了什麼問題
They took me for a fool and then they won
他們把我當白痴耍, 然後他們贏走了一切
They violated all that I hold
他們侵犯了我擁有的一切
Dear to me
親愛的我
Believe in what I say, don't even question me
請你相信我說的, 千萬別質疑我

There's nothing wrong with me, my dear
我沒做錯過什麼, 親愛的
There's nothing wrong with me, my dear
我沒做錯過什麼, 親愛的
There's nothing wrong with me
我一點錯也沒有
There's nothing wrong with me
我一點錯也沒有

They should watch how many times they lie
他們該看看自己到底說了多少次謊
This isn't all in my head, I know why
但對那些謊言我一點也沒放在心上, 我很清楚為什麼
I wanted to change the way they all saw me
我曾想改變我在他們眼中的形象
But now, I feel I wasted so much of my time
但現在, 我感覺自己真的只是在浪費時間

There's nothing wrong with me, my dear
我沒做錯過什麼, 親愛的
There's nothing wrong with me, my dear
我沒做錯過什麼, 親愛的
There's nothing wrong with me
我一點錯也沒有
There's nothing wrong with me
我一點錯也沒有

'Cause I don't care what you think it's all make-believe
因為我根本不在乎你在想什麼, 反正那都是假的
Why don't we agree to disagree?
我們何不去認同那些不認同的話?
'Cause I don't care what you think it's all make-believe
因為我根本不在乎你在想什麼, 反正那都是假的
Why don't we agree to disagree?
我們何不去認同那些不認同的話?

There's nothing wrong with me, my dear
我沒做錯過什麼, 親愛的
There's nothing wrong with me, my dear
我沒做錯過什麼, 親愛的
There's nothing wrong with me
我一點錯也沒有
There's nothing wrong with me
我一點錯也沒有

延伸閱讀
About Sean Chaox
Me

I'm soulless, so I'm recompiling my soul
I'm lifeless, so I'm enriching my life
I'm homeless, so I build this House
I am Sean, welcome to my House

沒有留言:

張貼留言