Felix Cartal - Runaway (feat. REGN) 歌詞翻譯


叛逆



They always say, "We know what's best"
他們總是說"我們知道什麼才是最好的選擇"
But fuck them anyway
但我她媽才不管他們
They always say "Be like the rest"
他們總是說"多學學其他人"
But I'm a runaway
但我天生就是匹脫韁野馬

I hid behind a cheap facade
我過去一直躲在一層廉價的偽裝後
Yeah, I sing a couple ooh's and aah's
沒錯, 我唱了一堆沒意義的詞
They play with me like they were God
他們以為自己是創世神般玩弄我
But they've championed the wrong icon
不過他們根本跟錯了人

I'm a runaway, I run away, yeah
我是個問題人物, 我要走了
I'm a runaway, catch me, yeah
我是匹脫韁野馬, 抓我試試看啊
I'm a runaway, baby, ooh, aah
寶貝, 我是匹脫韁野馬

I'm, I'm a, I'm, I'm a runaway
我是個問題人物
I'm, I'm, I'm a runaway, catch me
我是匹脫韁野馬, 來抓我啊
I'm, I'm a runaway, baby, ooh-aah (fuck it)
寶貝, 我是匹脫韁野馬 (去你媽的)
I'm, I'm a, I'm, I'm a runaway
我是個問題人物
I'm, I'm, I'm a runaway, catch me
我是匹脫韁野馬, 來抓我啊
I'm, I'm a runaway, baby, ooh-aah-aah
寶貝, 我是匹脫韁野馬

They always say this is your year
他們總是說"今年會不一樣"
Like I don't hear that every day
好像我真的會相信這種每年都會聽見的話一樣?
They always say "you're too severe"
他們總是說"你說話太不客氣了"
Like I care what they say?
好像我真的會在意他們講的話一樣?

I hid behind a cheap facade
我過去一直躲在一層廉價的偽裝後
Yeah, I sing a couple oh-na-na's
沒錯, 我唱了一堆沒意義的詞
They play with me like they were God
他們以為自己是創世神般玩弄我
But they've championed the wrong icon
不過他們根本跟錯了人

I'm, I'm a, I'm, I'm a runaway
我是個問題人物
I'm, I'm, I'm a runaway, catch me
我是匹脫韁野馬, 來抓我啊
I'm, I'm a runaway, baby, ooh-na-na (nah, fuck it)
寶貝, 我是匹脫韁野馬 (去你媽的)
I'm, I'm a, I'm, I'm a runaway
我是個問題人物
I'm, I'm, I'm a runaway, catch me
我是匹脫韁野馬, 來抓我啊
I'm, I'm a runaway, baby, ooh-aah-aah
寶貝, 我是匹脫韁野馬

They see me running with my mask off
他們發現我脫掉面具逃走了
And I don't think that they can catch up
不過我不覺得他們能夠抓到我
Got me thinking that they hold my key
他們讓我以為我的鑰匙在他們身上
But I can pick a lock, watch me
不過我自己就能撬開這道鎖, 看著吧

I'm a runaway, I run away, yeah
我是個問題人物, 我要走了
I'm a runaway, catch me, yeah
我是匹脫韁野馬, 抓我試試看啊
I'm a runaway, baby, ooh, aah
寶貝, 我是匹脫韁野馬

I'm, I'm a, I'm, I'm a runaway
我是個問題人物
I'm, I'm, I'm a runaway, catch me
我是匹脫韁野馬, 來抓我啊
I'm, I'm a runaway, baby, ooh-aah-aah
寶貝, 我是匹脫韁野馬

I'm, I'm a, I'm, I'm a runaway
我是個問題人物
I'm, I'm, I'm a runaway, catch me
我是匹脫韁野馬, 來抓我啊
I'm, I'm a runaway, baby, ooh-aah (alright, I'm done)
寶貝, 我是匹脫韁野馬 (結束了)

延伸閱讀
About Sean Chaox
Me

I'm soulless, so I'm recompiling my soul
I'm lifeless, so I'm enriching my life
I'm homeless, so I build this House
I am Sean, welcome to my House

沒有留言:

張貼留言