Kailee Morgue - Ghost Of Mine 歌詞翻譯


消失不見



I left a message on your phone
我在你手機留了言
You never called me
你卻從來沒回過我電話
I know I should leave you alone
我知道自己該離你遠遠的
It's not likely
不過這是不可能的事

Found myself walking down your street
我發現自己一直走在你家門前那條路上
Why did you never notice me?
為什麼你就是注意不到我?

Empty picture frames on the wall
空蕩蕩的相框就這樣掛在牆上
I see your face
我能從那裡面看見你的臉龐
I keep my front door unlocked
我放著前門不鎖
Just in case
就只是為了等你回來

Found myself walking down your street
我發現自己一直走在你家門前那條路上
Why did you never notice me?
為什麼你就是注意不到我?

You're taking up all my time
你正一點一滴地偷走我所有的時間
Da-da-da-da-da-da
You ghost of mine
你是繚繞在我心頭的魅影
You're taking up all my time
你正一點一滴地偷走我所有的時間
Da-da-da-da-da-da
You ghost of mine
你是盤據在我心頭的魅影

Thought I heard you saying my name
我真的覺得自己聽見你呼喚我的聲音
Made my head spin
我被那聲音搞得暈頭轉向
Oh no what a shame
不過那只是幻覺
You're under my skin
你就潛伏在我皮膚下

I swear I barely ever sleep
我發誓我幾乎沒有闔過眼
Up all night I will be waiting
我會整晚熬夜等著你

You're taking up all my time
你正一點一滴地偷走我所有的時間
Da-da-da-da-da-da
You ghost of mine
你是繚繞在我心頭的魅影
You're taking up all my time
你正一點一滴地偷走我所有的時間
Da-da-da-da-da-da
You ghost of mine
你是盤據在我心頭的魅影

I left a message on your phone
我在你手機留了言
(Found myself walking down your street)
(我發現自己正走在你家門前那條路上)
I know I should leave you alone
我知道自己該離你遠遠的
(Why did you never notice me?)
(為什麼你就是看不見我?)
Thought I heard you saying my name
我真的覺得自己聽見你呼喚我的聲音
(I swear I barely ever sleep)
(我敢發誓我幾乎沒有闔過眼)
Oh no, what a shame
不過那只是幻覺

You're taking up all my time
你正一點一滴地偷走我所有的時間
Da-da-da-da-da-da
You ghost of mine
你是繚繞在我心頭的魅影
You're taking up all my time
你正一點一滴地偷走我所有的時間
Da-da-da-da-da-da
You ghost of mine
你是盤據在我心頭的魅影

Da-da-da-da-da-da
Da-da-da-da-da-da

延伸閱讀
About Sean Chaox
Me

I'm soulless, so I'm recompiling my soul
I'm lifeless, so I'm enriching my life
I'm homeless, so I build this House
I am Sean, welcome to my House

沒有留言:

張貼留言