Mr FijiWiji - Reality is More Beautiful (feat. Matt Van) 歌詞翻譯


我怕你是活在夢裡



In dreams, we can get away
在夢裡我們可以逃離現實
But I don’t wanna live that lie
但我不想活在那樣的謊言中
I’ll stay awake for you
我會為了你保持清醒
I’ll keep chasing you
我會繼續追逐你的身影
Until the end of time
一直到最後

I’ll sew my eyes open
我會將我的雙眼撐開
I don’t need to sleep tonight
今晚的我不需要入睡
That’s just what you do to me
而那正是你對我造成的影響
‘Cause when you love someone
因為當你愛著一個人時
Reality is more beautiful
現實遠比夢境更加美好

[‘Cause when you love someone]
[因為當你愛著一個人時]
Like me—why can’t you love someone like me
像我一樣--為什麼你就是沒辦法像我一樣愛著某個人

How can you run when you can’t see
在看不清前方的情況下你怎麼可能盡情奔跑
How can you dream when you don’t sleep
在不入睡的情況下你怎麼可能繼續作夢
‘Cause I don’t wanna live in my mind
因為我不想只活在我的腦海中
Get me out of this prison
快讓我離開這座監獄
And into the daylight
快讓我沐浴在晨光中

Wake me up
叫醒我
When you love someone
因為當你愛著一個人時
Reality is more beautiful
現實遠比夢境更加美好
Beautiful
更美好

In dreams, we can get away
在夢裡我們可以逃離現實
But I don’t wanna live that lie
但我不想活在那樣的謊言中
That Lie
那樣的謊言中
That Lie
那樣的謊言中

In dreams, we can get away
在夢裡我們可以逃離現實
But I don’t wanna live that lie
但我不想活在那樣的謊言中
That Lie
那樣的謊言中
Reality is more beautiful
現實遠比夢境更加美好

延伸閱讀
About Sean Chaox
Me

I'm soulless, so I'm recompiling my soul
I'm lifeless, so I'm enriching my life
I'm homeless, so I build this House
I am Sean, welcome to my House

沒有留言:

張貼留言