The Chemical Brothers - Wide Open ft. Beck 歌詞翻譯


It hurts
It really hurts



I'm wide open
我的心為你完全的敞開
But don't I please you anymore?
但我似乎再也沒辦法引起你的興趣了?
You're slipping away from me
你正從我身邊溜走
You're drifting away from me
你正從我身邊離開

I'm wide open
我的心為你完全的敞開
But don't I please you anymore?
但我似乎再也沒辦法引起你的興趣了?
You're slipping away from me
你正從我身邊溜走
You're drifting away from me
你正從我身邊離開

Slow me down
快阻止我
It's getting away from me
一切正漸漸地從我身邊離開
It's getting away from me
一切正漸漸地從我身邊離開
It's getting away from me
一切正漸漸地離開我

Slow me down
快阻止我
It's getting away from me
一切正漸漸地從我身邊離開
It's getting away from me
一切正漸漸地從我身邊離開
It's getting away from me
一切正漸漸地離開我

I'm wide open
我睜大雙眼
But I couldn't see it anymore
但我卻再也沒辦法看見答案
You're drifting away from me
你正從我身邊離開
You're slipping away from me
你正從我身邊溜走

I'm wide open
我脆弱不堪
I'm wide open
我脆弱不堪
I'm wide open
脆弱不堪

One day just gonna see me
或許有天你們會看見我
Look back and forth from the ceiling
看著我吊在天花板上搖搖晃晃著
(I'm wide open)
(我脆弱不堪)
Someday love's gonna hurt me
或許某天這份愛會開始刺傷我
Turn back and soon I'll believe it
回首過去, 我相信那天不久之後就會到來

Slow me down
快阻止我
It's getting away from me
一切正漸漸地從我身邊離開
It's getting away from me
一切正漸漸地從我身邊離開
It's getting away from me
一切正漸漸地離開我

Slow me down
快阻止我
It's getting away from me
一切正漸漸地從我身邊離開
It's getting away from me
一切正漸漸地從我身邊離開
It's getting away from me
一切正漸漸地離開我

I'm wide open
我脆弱不堪
I'm wide open
脆弱不堪

Slow me down
快阻止我
It's getting away from me
一切正漸漸地從我身邊離開
It's getting away from me
一切正漸漸地從我身邊離開
It's getting away from me
一切正漸漸地離開我

延伸閱讀
About Sean Chaox
Me

I'm soulless, so I'm recompiling my soul
I'm lifeless, so I'm enriching my life
I'm homeless, so I build this House
I am Sean, welcome to my House

沒有留言:

張貼留言