Ekali & Medasin - Forever ft. Elohim 歌詞翻譯

世上最幸福的事就是有個能讓自己安心的地方



There's this world that I'm living in
這就是我現在身處的世界
Stranger than the one before
遠比從前那個讓我感覺更陌生
I don't wanna fight it anymore
我已經放棄對抗它
There's a meaning I've been looking for
我曾經苦苦追尋一個活下去的意義
I never had to go too far
不過我根本就不需要那麼努力
Found you in my heart down on the floor
我在我心裡深處發現了你

Take me back to the start
帶我回到起點
Before all the scars affected me
在我還沒被這些傷痕吞噬之前
Take me back to the start
帶我回到起點
Before I was worried about everything
在我還沒開始擔心一切之前

Take me, take me
帶我走, 帶我走
I just wanna live in your arms
我只想就這樣活在你的臂膀中
Where I'm safe forever
那個我永遠都會覺得安心的地方
Keep me safe forever
請繼續保護我直到永遠
Keep me safe forever
繼續保護我直到永遠

What's this feeling that I'm feeling?
我現在感覺到的這種感覺究竟是什麼?
All different than the times before
跟一直以來感覺到的完全不同
I can't even fake it anymore
我甚至沒辦法再偽裝下去
I was shielded by my own mistakes
我被我所犯下的錯誤蒙蔽了雙眼
So scared to give my God a break
真的很害怕有天我的上帝也不願保護我
Ready to let you love me now
我現在已經準備好讓你愛我了

Take me back to the start
帶我回到起點
Before all the scars affected me
在我還沒被這些傷痕吞噬之前
Take me back to the start
帶我回到起點
Before I was worried about everything
在我還沒開始擔心一切之前

Take me, take me
帶我走, 帶我走
I just wanna live in your arms
我只想就這樣活在你的臂膀中
Where I'm safe forever
那個我永遠都會覺得安心的地方
Keep me safe forever
請繼續保護我直到永遠
Keep me safe forever
繼續保護我直到永遠

Keep me safe forever
繼續保護我直到永遠
Keep me safe forever
繼續保護我直到永遠


延伸閱讀
About Sean Chaox
Me

I'm soulless, so I'm recompiling my soul
I'm lifeless, so I'm enriching my life
I'm homeless, so I build this House
I am Sean, welcome to my House

沒有留言:

張貼留言