Lemaitre - Machine 歌詞翻譯


I am a machine



Never think till I speak
話出口前我從來沒想過後果
Makes me sound like a creep
這讓我像個怪胎一樣
Didn't mean to sound mean
我也不想這麼沒禮貌
Try not to make a scene
我也試著別這麼無理取鬧
Every time that I try I shut down
不過每次我想試著改變時我的腦子就當機了
So then can you please hit restart?
所以可以拜託你幫我重新啟動嗎?

All eyes look at me
每雙眼睛都盯著我看
Hoping that no one can see
真希望不會有人發現我
I am a machine
我只是台機器
No one can be mean to me
沒有人能對我多說什麼

Try to look in your eyes
試著好好看著你的雙眼
I'm no good at goodbyes
我不太擅長道別
Every time that I try I shut down
不過每次我想試著改變時我的腦子就當機了
So then can you please hit restart?
所以可以拜託你幫我重新啟動嗎?

All eyes look at me
每雙眼睛都盯著我看
Hoping that no one can see
真希望不會有人發現我
I am a machine
我只是台機器
No one can be mean to me
沒有人能對我多說什麼

All eyes look at me
每雙眼睛都盯著我看
Hoping that no one can see
真希望不會有人發現我
I am a machine
我只是台機器
No one can be mean to me
沒有人能對我多說什麼
All eyes look at me
每雙眼睛都盯著我看
I am a machine
我只是台機器
No one can be mean to me
沒有人能對我多說什麼

All eyes look at me
每雙眼睛都盯著我看
Hoping that no one can see
真希望不會有人發現我
I am a machine
我只是台機器
No one can be mean to me
沒有人能對我多說什麼



Coucheron Remix

延伸閱讀
About Sean Chaox
Me

I'm soulless, so I'm recompiling my soul
I'm lifeless, so I'm enriching my life
I'm homeless, so I build this House
I am Sean, welcome to my House

沒有留言:

張貼留言