Sasha Sloan - Ready Yet 歌詞翻譯


對不起
我還沒準備好




I know you know that you messed up
我知道你很清楚自己搞砸了一切
I see it in your eyes
我能從你的眼神中看出來
I know you wanna start over
我知道你想重新來過
But sorry, can't change time
但很遺憾, 時間是沒辦法倒轉的

It's hard for me to be mad at you
朝你發飆對我來說也很難受
I don't wanna be
我也不想這樣
It's hard for me to be mad at you
朝你發飆對我來說也很難受
'Cause there's part of me that loves you still
因為我心中還是有一部份是愛著你的
Loves you still
還是愛著你的
Always will, you know
一直都會是, 你也很清楚

I just wanna be your friend again
我只是想再次和你成為朋友
But there's some shit I can't forget
但我還是沒辦法忘記你做過的垃圾事
I don't think I'm ready yet
我不覺得自己已經準備好了
I just want the bad feelings to end
我只是想讓這難受的感覺消失
But there's some shit I can't forget
但我還是沒辦法忘記你做過的垃圾事
I don't think I'm ready yet
我不覺得自己已經準備好了
Hit me up another time
再繼續打給我吧
Maybe one day I'll change my mind
或許有天我會改變心意
You know that I just wanna be your friend again
你懂的, 我只是想再次和你成為朋友
But there's some shit I can't forget
但我還是沒辦法忘記你做過的垃圾事
I don't think I'm ready yet
我不覺得自己已經準備好了
I don't think I'm ready yet
我覺得自己還沒準備好

I don't think I'm ready yet
我覺得自己還沒準備好

Sometimes I just wanna call you
有時候我也想打通電話給你
But the time is never right
但時機永遠不對
Even though I really want to
儘管我真的想把這些拋諸腦後
I can't leave it behind
但我就是沒辦法

It's hard for me to be mad at you
朝你發飆對我來說也很難受
I don't wanna be
我也不想這樣
It's hard for me to be mad at you
朝你發飆對我來說也很難受
'Cause there's part of me that loves you still
因為我心中還是有一部份是愛著你的
Loves you still
還是愛著你的
Always will, you know
一直都會是, 你也很清楚

I just wanna be your friend again
我只是想再次和你成為朋友
But there's some shit I can't forget
但我還是沒辦法忘記你做過的垃圾事
I don't think I'm ready yet
我不覺得自己已經準備好了
I just want the bad feelings to end
我只是想讓這難受的感覺消失
But there's some shit I can't forget
但我還是沒辦法忘記你做過的垃圾事
I don't think I'm ready yet
我不覺得自己已經準備好了
Hit me up another time
再繼續打給我吧
Maybe one day I'll change my mind
或許有天我會改變心意
You know that I just wanna be your friend again
你懂的, 我只是想再次和你成為朋友
But there's some shit I can't forget
但我還是沒辦法忘記你做過的垃圾事
I don't think I'm ready yet
我不覺得自己已經準備好了
I don't think I'm ready yet
我覺得自己還沒準備好

All that I want is to take you back
我想做的就只是把你帶回來
Sorry, my heart doesn't work like that
不過很遺憾的是, 我的心並沒有像我想的那麼堅強
I don't think I'm ready yet
我不覺得自己已經準備好了
All that I want is to take you back
我想做的就只是把你帶回來
Sorry, my heart doesn't work like that
不過很遺憾的是, 我的心並沒有像我想的那麼堅強
I just wanna be your friend again
我只是想再次和你成為朋友
Ooh, I just wanna be your friend again
喔, 我只是想再次和你成為朋友

I just wanna be your friend again
我只是想再次和你成為朋友
Maybe one day I'll change my mind
或許有天我會改變心意
You know that I just wanna be your friend again
你懂的, 我只是想再次和你成為朋友
But there's some shit I can't forget
但我還是沒辦法忘記你做過的垃圾事
I don't think I'm ready yet
我不覺得自己已經準備好了
I don't think I'm ready yet
我覺得自己還沒準備好

I just wanna be your friend again
我只是想再次和你成為朋友
I don't think I'm ready yet
我不覺得自己已經準備好了
Be your friend
準備好再和你成為朋友
I just wanna be your friend again
我只是想再次和你成為朋友

延伸閱讀
About Sean Chaox
Me

I'm soulless, so I'm recompiling my soul
I'm lifeless, so I'm enriching my life
I'm homeless, so I build this House
I am Sean, welcome to my House

1 則留言: