Cadmium - Ghost (feat. Eli Raain) 歌詞翻譯


你騙我



I need a scarecrow after what you did
在你做了那些事之後我想我需要為自己立個稻草人
Cause all of the birds know that I'm almost dead
因為天上那些鳥兒們都很清楚我已經快活不下去
I'm barely breathing
我快沒辦法繼續呼吸
I'm barely awake
我快沒辦法繼續保持清醒
You left me in pieces
你讓我的心成了一堆碎片
There's no more to break
碎到不能再碎

Don't wake me up
別再叫醒我
Not in this century
至少這個世紀別再叫醒我
Don't wake me up
拜託別再叫醒我

Cause you're just a ghost inside my head
因為你就只是纏在我心頭的幽靈
You're just a ghost you're never there
你就只是幽靈, 從來就沒真正存在過
You're just a memory on my lips
你就只是我唇上的一點記憶
You're just a ghost inside my head
你就只是纏在我心頭的幽靈
Ooooo, ooo, oooh

I need an angel after what you did
在你做了那些事之後我想我需要一個天使安慰
Cause you were the devil you messed with my head
因為你就是個魔鬼, 你把我的心攪得一團亂
You lied to my mother
你騙了我媽媽
You lied to my friends
你騙了我朋友
You said that you'd be there
你說你會一直在我身邊
But this never ends
但這謊言從來沒有成真過

Don't wake me up
別再叫醒我
Not in this century
至少這個世紀別再叫醒我
Don't wake me up
拜託別再叫醒我

Cause you're just a ghost inside my head
因為你就只是纏在我心頭的幽靈
You're just a ghost you're never there
你就只是幽靈, 從來就沒真正存在過
You're just a memory on my lips
你就只是我唇上的一點記憶
You're just a ghost inside my head
你就只是纏在我心頭的幽靈
Ooooo, ooo, oooh

Cause you're just a ghost inside my head
因為你就只是纏在我心頭的幽靈
You're just a ghost you're never there
你就只是幽靈, 從來就沒真正存在過

Cause you're just a ghost inside my head
因為你就只是纏在我心頭的幽靈
You're just a ghost you're never there
你就只是幽靈, 從來就沒真正存在過
You're just a memory on my lips
你就只是我唇上的一點記憶
You're just a ghost inside my head
你就只是纏在我心頭的幽靈

延伸閱讀
About Sean Chaox
Me

I'm soulless, so I'm recompiling my soul
I'm lifeless, so I'm enriching my life
I'm homeless, so I build this House
I am Sean, welcome to my House

沒有留言:

張貼留言