Xan Griffin - Capricorn (feat. WOLFE) 歌詞翻譯


I'll show you



From dusk 'til dawn
從黃昏到黎明
I'll make my way
我會找到我自己的路
I'll make my way
我會走出我自己的路
Before I'm gone
在我離開之前
I'll make my way
我會找到我自己的路
I'll make my way
我會走出我自己的路

Give me your tears
給我你所有的淚水
I will make fire from them
我會從中點燃熊熊烈火
Give me your poor
給我你所有的不幸
I will make gods of them
我會從中引發奇蹟
Give me your wish
給我你所有的願望
I will make truth of it
我會把他們全都變成真實
Give me a chance
給我一個機會
And I'll do all of it
我會把握住它完成一切

I will become what I'm meant to be
我會成為我該成為的那種人
I will give up self-made boundaries
我會捨棄我為自己築起的高牆
I will live in the world I will make
我會活在我將建立起的世界中
There is no doubt I will make my way
我毫無疑問地會走出自己的路

I only
我只有
I only have this life, so
我就只有這麼一次人生, 所以
I'll make my way
我會走出我自己的路

Give me your tears
給我你所有的淚水
I will make fire from them
我會從中點燃熊熊烈火
Give me your poor
給我你所有的不幸
I will make gods of them
我會從中引發奇蹟
Give me your wish
給我你所有的願望
I will make truth of it
我會把他們全都變成真實
Give me a chance
給我一個機會
And I'll do all of it
我會把握住它完成一切

I will become what I'm meant to be
我會成為我該成為的那種人
I will give up self-made boundaries
我會捨棄我為自己築起的高牆
I will live in the world I will make
我會活在我將建立起的世界中
There is no doubt I will make my w-
我毫無疑問地會走出自己的路

I will make my way
我會走出我自己的路
Before I'm gone
在我離開之前
I'll make my way
我會找到我自己的路
I'll make my way
我會走出我自己的路

延伸閱讀
About Sean Chaox
Me

I'm soulless, so I'm recompiling my soul
I'm lifeless, so I'm enriching my life
I'm homeless, so I build this House
I am Sean, welcome to my House

沒有留言:

張貼留言