Chelsea Cutler - The Reason 歌詞翻譯


你就是我繼續活著的理由



I know I'm a mess I didn't choose it
我知道我的生活一團亂, 我也不想這樣
I know you're scared I'm gonna lose it
我知道你很擔心我總有一天會失去一切
and now I'm just waiting for someone to take me
而我現在只是在等著某個人來帶我走
and tell me that I'm doing fine
等著他告訴我我其實做得還不錯
cause you won't fuck off of my mind
因為我知道你永遠不會從我腦海中消失

I'm sorry and I hate the old me
我很抱歉, 我也討厭過去的我
I don't know how not to be lonely
我不知道該怎樣擺脫孤單
I didn't believe that loving was easy
我從來就不相信愛是什麼簡單的事
I'm sorry for all of my phases
對於過去的一切我很抱歉
but you've given me all your patience
但你在我身上付出了你的耐心
I'm never leaving
我永遠不會離開
and you are the reason
而你就是我留下的理由

I know I'm lost I couldn't fake it
我知道我迷失了方向, 我沒辦法狡辯
it's all too much for you to take, yeah
我知道你承擔了太多太多
and now I'm just waiting for someone to take me
而我現在只是在等著某個人來帶我走
Tell me that we'll be alright
等著他告訴我我們會撐過去的
cause you won't fuck off of my mind
因為我知道你永遠不會從我腦海中消失

I'm sorry and I hate the old me
我很抱歉, 我也討厭過去的我
I don't know how not to be lonely
我不知道該怎樣擺脫孤單
I didn't believe that loving was easy
我從來就不相信愛是什麼簡單的事
I'm sorry for all of my phases
對於過去的一切我很抱歉
but you've given me all your patience
但你在我身上付出了你的耐心
I'm never leaving
我永遠不會離開
and you are the reason
而你就是我留下的理由

延伸閱讀
About Sean Chaox
Me

I'm soulless, so I'm recompiling my soul
I'm lifeless, so I'm enriching my life
I'm homeless, so I build this House
I am Sean, welcome to my House

沒有留言:

張貼留言