Taska Black - In Your Eyes (ft. Ayelle) 歌詞翻譯


想到失眠



No sleep run so deep
睡不著覺, 這感覺深深地扎根在心裡
No sleep
睡不著覺

I'm lost, turn up no sleep
我迷失了方向, 闔上了眼卻睡不著
You don't wanna see me anymore
妳說妳再也不想看到我
Your smell still runs so deep
你的味道還是深深地烙印在我心中
I see fire in your eyes
我能看見那在你雙眼中的火焰

I know that there's no use
我知道無論再做什麼都是徒勞
These nights are burning blue
這些夜我都是發自內心的愛你
You've been my only truth
你曾是我的唯一真理
I see fire in your eyes
我能看見那在你雙眼中的火焰
I see fire in your eyes
我能看見那在你雙眼中的火焰

I'm trapped inside these dreams
我深深陷在這些夢中
I don't wanna be here anymore
我再也不想被困在這裡
Your eyes are all I see
但你的雙眼依舊是我眼前的唯一

No sleep run so deep
睡不著覺, 這感覺深深地扎根在心裡
No sleep
睡不著覺
See fire in your eyes
我看見那在你雙眼中的火焰
No sleep run so deep
睡不著覺, 這感覺深深地扎根在心裡
No sleep
睡不著覺

I know that there's no use
我知道無論再做什麼都是徒勞
These nights are burning blue
這些夜我都是發自內心的愛你
You've been my only truth
你曾是我的唯一真理
I see fire in your eyes
我能看見那在你雙眼中的火焰
I see fire in your eyes
我能看見那在你雙眼中的火焰

Call me when you rise
你起床後請打通電話給我
Tell me all the lies
再騙我一次就好
I won't be surprised
如果你就這樣消失在黑夜中
To see you leave into the night
我也不會感到驚訝
I linger on your words
你所說的每一句還是會迴盪在我心中
Til' they no longer hurt
會一直到他們不再讓我感到痛為止

I see fire in your eyes
我能看見那在你雙眼中的火焰

No sleep run so deep
睡不著覺, 這感覺深深地扎根在心裡

延伸閱讀
About Sean Chaox
Me

I'm soulless, so I'm recompiling my soul
I'm lifeless, so I'm enriching my life
I'm homeless, so I build this House
I am Sean, welcome to my House

沒有留言:

張貼留言