Woong San - I love you 歌詞翻譯

一開口我就醉了



I Love You I Love You
我愛你
when I wake up in the morning
我早上醒來時
all the light has disappeared
四周的光全都消失無蹤
since you've been gone
從你離開的那天開始
everything has gone away
一切都跟著消失了

how can I love somebody else
我要怎麼去愛另一個人
how do I live without you
我要怎麼在沒有你的情況下活下去
I need your love
我需要你的愛
can't you hear me, baby
親愛的, 你聽不見我的吶喊嗎?
there is no one but you
在我心裡的就只有你一個
I've been crying all day long
我已經哭了整天整夜
my tears flooding down the street
我的淚水淹沒了整條街
it keeps raining all day long
我的心不停下著大雨
but the river is running dry
但那愛河卻一點一點的乾涸

how can I love somebody else
你要我怎麼去愛另一個人
how do I live without you
你要我怎麼在沒有你的情況下活下去
I need your love
我需要你的愛
can't you hear me, baby
親愛的, 你聽不見我的吶喊嗎?
there is no one but you
在我心裡的就只有你一個
I've been crying all day long
我已經哭了整天整夜
my tears flooding down the street
我的淚水淹沒了整條街
it keeps raining all day long
我的心不停下著大雨
but the river is running dry
但那愛河卻一點一點的乾涸

I Love You I Love You
我愛你

延伸閱讀
About Sean Chaox
Me

I'm soulless, so I'm recompiling my soul
I'm lifeless, so I'm enriching my life
I'm homeless, so I build this House
I am Sean, welcome to my House

沒有留言:

張貼留言