ISLAND - The Day I Die 歌詞翻譯


today is a good day to die



Tell my baby, "I've got to go"
幫我跟我寶貝說, "我得走了"
No I won't say, "Goodbye"
喔, 我絕對不會說, "再見"
Tell my mother, "I love her so"
幫我跟我媽說, "我真的很愛她" 
'Cause this is the day I die
因為今天就是我的死期

The day I die
我的死期

Yeah, I'm ready to see that light
耶, 我已經準備好面對那道光
No I won't waste time
喔, 我不會再浪費時間
Straight to heaven or hell, I don't mind
我會直直地走向天堂或地獄, 反正去哪個我都無所謂
Oh it's all paradise
因為對我來說都是樂園

The day I die
我的死期

You say I'm "never gonna go that way"
你說我"不會就這樣離開"
That way
這麼簡單的就走
I say, "I'm already on my way, today"
我說, "我今天已經踏上那條路了"
You say I'm "never gonna go that way"
你說我"不會就這樣離開"
That way
這麼簡單的就走
I say, "I'm already on my way, today"
我說, "我今天已經踏上那條路了"
You say I'm "never gonna go that way"
你說我"不會就這樣離開"
That way
這麼簡單的就走
I say, "I'm already on my way, to die"
我說, "我已經快走完了, 人生的路"

The day I die
我的死期


延伸閱讀
About Sean Chaox
Me

I'm soulless, so I'm recompiling my soul
I'm lifeless, so I'm enriching my life
I'm homeless, so I build this House
I am Sean, welcome to my House

沒有留言:

張貼留言