WDL - Monster Vs Angel (Feat Mawe) 歌詞翻譯


Hilfe! Das Monstrum im mir Wird explodieren!



Got my own monster
我遇見了我心中的怪物
Nobody but me
不屬於我之外的任何人
I would never call him enemy
我猜自己永遠不會把它當成敵人
He's the bad god I need
因為他就是我所需要的惡神

Losing my boundaries
它拆掉關著我的圍牆
Setting me free
它放我自由
Oh in my dreams he speaks to me
在夢裡 他對我低語著
He's the bad god I need
他就是我所需要的惡神
He's the bad god I need
他就是我所需要的惡神

Monster
那頭怪物
He's the bad god I need
他是我所需要的惡神
I got my own Monster
我遇見了我心中的怪物
He's the bad god I need
他是我所需要的惡神
Monster
那頭怪物
He's the bad god I need
他是我所需要的惡神
I got my own Monster
我遇見了我心中的怪物
He's the bad god I need
他是我所需要的惡神

Got my own Angel
我遇見了我心中的天使
Nobody but me
不屬於我之外的任何人
I would never call her enemy
我猜自己永遠不會把她當成敵人
She's the good god I need
因為她就是我所需要的善神

Holding me back
當我需要她的時候
Just when I need
她會緊緊的抱著我
When I don't dream she's teaching me
在我清醒時她教給我一切
She's the good god I need
她是我所需要的善神

Angel
那個天使
She's the good god I need
她就是我所需要的善神
I got my own Angel
我遇見了我心中的天使
She's the good god I need
她就是我所需要的善神
Angel
那個天使
She's the good god I need
她就是我所需要的善神
I got my own Angel
我遇見了我心中的天使
She's the good god I need
她就是我所需要的善神

But both of the sides
但它們兩個
Fighting me
都和我對抗著
So Angel
所以 天使阿
Monster
怪物阿
Bye, Bye
再見

No

Both of the sides
你們兩個
Bye, Bye
再見

延伸閱讀
About Sean Chaox
Me

I'm soulless, so I'm recompiling my soul
I'm lifeless, so I'm enriching my life
I'm homeless, so I build this House
I am Sean, welcome to my House

沒有留言:

張貼留言