Phil Good - Better 歌詞翻譯


會好起來的
吧?



I never thought it'd be this bad
我 從來沒想過這感覺會這麼糟
I got these morning monsters in my head
每天早上 這頭怪獸都在我腦袋中肆虐
They tell me I should never leave my bed, not yet
他們說我不該輕易離開床上, 至少現在還不是時候
So I stay and try to think some happy thoughts
所以 我躺在床上, 試著想一些會讓自己開心的事
I tell these buyers my brain can't be bought
我告訴那些虎視眈眈的怪物, 我的腦袋是非賣品
I'm not a liar I'm just feeling lost, so lost
我不是在說謊, 我真的覺得自己很迷惘, 真的很迷惘

I can't fake it
我騙不了自己
It's just another day of feeling lost
這就只是另一個迷惘的一天
So I'll just take it
所以我會接受它
I lay here and I tell myself
我躺在床上, 我告訴自己

I'm gonna be better
我會好起來的
Another day gone but tomorrow I know
一天又這麼過去, 但我知道明天...
I'm gonna be better, better
我會好起來的

I'm gonna be better
我會好起來的
Another day gone but tomorrow I know
一天又這麼過去, 但我知道明天...
I'm gonna be better, better
我會好起來的

I've been staring at my phone all afternoon
我整個下午都盯著我的手機
Hoping someones gonna tell me what to do
想著會有某個人告訴我該怎麼做
And help me crawl my way out of this blues
想著會有某個人幫我擺脫這憂鬱
Is it you? Mm
那個人會是你嗎?

I can't fake it
我騙不了自己
It's just another day of feeling lost
這就只是另一個迷惘的一天
So I'll just take it
所以我會接受它
I lay here and I tell myself
我躺在床上, 我告訴自己

I'm gonna be better
我會好起來的
Another day gone but tomorrow I know
一天又這麼過去, 但我知道明天...
I'm gonna be better, better
我會好起來的

I'm gonna be better
我會好起來的
Another day gone but tomorrow I know
一天又這麼過去, 但我知道明天...
I'm gonna be better, better
我會好起來的

I can't escape it but maybe I could hide out
我沒辦法擺脫它, 但或許我能就這樣躲起來
I can't erase it but I could use some white-out
我沒辦法抹去它的存在, 但或許我能用立可白塗掉它
I'll stay awake even if they turn the lights out
即使它們將燈關了, 我還是會保持清醒
And I can't shake it
或許我真的沒辦法動搖他的存在
I lay here and I tell myself
我躺在床上, 我告訴自己

I'm gonna be better
我會好起來的
Another day gone but tomorrow I know
一天又這麼過去, 但我知道明天...
I'm gonna be better, better
我會好起來的

I'm gonna be better
我會好起來的
Another day gone but tomorrow I know
一天又這麼過去, 但我知道明天...
I'm gonna be better, better
我會好起來的

延伸閱讀
About Sean Chaox
Me

I'm soulless, so I'm recompiling my soul
I'm lifeless, so I'm enriching my life
I'm homeless, so I build this House
I am Sean, welcome to my House

沒有留言:

張貼留言