AJR - Call My Dad 歌詞翻譯


我想回家睡覺



Oh my God, what's going on?
我的天呀, 到底怎麼了?
This night got fuckin' weird
今晚真他媽奇怪
Drove so fast my brain got buzzed
莫名其妙開得那麼快, 頭莫名的痛起來
And now I'm standin' here
我現在站在這裡
Met so many faces that
陪著一群人笑著
Will probably forget me
諷刺的是這群人過個幾年大概就會忘了我
Boy, I bet I look so grown up
小子, 我猜自己現在看起來絕對像長大了
Shirt tucked in my jeans
好好地把襯衫扎進褲子裡的我

And now after it all, I just really wanna call
而在經過那些之後的現在, 我只想打通電話
My dad, my dad
給我老爸, 我老爸
I feel so broke up, I wanna go home
我的心像被撕碎了一樣, 我好想回家
No, I feel so broke up, I wanna go home
喔, 我的心像被撕碎了一樣, 我好想回家

We went dancing on the roof
我們在屋頂上跳舞
And took some girls uptown
我們在路上約了一些女孩
They started fighting with my friend
他們跟我朋友打了起來
And I can't find him now
我現在完全找不到他
Hit some bars, and saw some brawls
去了幾間酒吧, 看了幾場架
And found a house to sleep
最後找了個地方睡了覺
Forgot my retainer
我不知道後來把牙套忘在哪了
Could you not be mad at me?
你能原諒我嗎?

'Cause now, after it all, I'm just standing here to call
因為在經過那些之後的現在, 我只能站在這裡打電話
My dad, my dad
給我老爸, 我老爸
I feel so broke up, I wanna go home
我的心像被撕碎了一樣, 我好想回家
No, I feel so broke up, I wanna go home
喔, 我的心像被撕碎了一樣, 我好想回家
No, I feel so broke up, I wanna go home
喔, 我的心像被撕碎了一樣, 我好想回家
No, I feel so broke up, I wanna go home
喔, 我的心像被撕碎了一樣, 我好想回家

延伸閱讀
About Sean Chaox
Me

I'm soulless, so I'm recompiling my soul
I'm lifeless, so I'm enriching my life
I'm homeless, so I build this House
I am Sean, welcome to my House

沒有留言:

張貼留言