AJR - I'm Not Famous 歌詞翻譯


I'm not famous, literally



Where my haters, where my haters?
那些專門黑我的人呢? 那些黑特呢?
I don't got 'em, I'm not famous, no
不存在的, 因為我根本不有名
It don't matter what my name is
根本沒人在乎我的名字是什麼
I don't got one, I'm not famous, no
我似乎也不需要有, 因為我根本不有名
And I don't hate it, no
但我並不討厭這樣

You've never heard of me
你從來沒聽過我
Or the weird shit I do and say
也沒聽過我做的那些白爛行為
That's my favorite thing
這是我最喜歡的部分
That I'm not famous, no
我根本不有名
And I'm never on TV
我從來沒在電視上出現過
Throwing up on an LA street
也從來沒在洛杉磯的街頭嘔吐過
Nobody judges me
沒有人會來評論我
'Cause I'm not famous, no
因為我根本不有名

Paparazzi is at an all-time low
那些狗仔隊, 牠們的數量保持在歷史低點
Paparazzi, they don't care where I go
那些狗仔隊, 他們根本不在乎我去哪了

Where my haters, where my haters?
那些專門黑我的人呢? 那些黑特呢?
I don't got 'em, I'm not famous, no
不存在的, 因為我根本不有名
It don't matter what my name is
根本沒人在乎我的名字是什麼
I don't got one, I'm not famous, no
我似乎也不需要有, 因為我根本不有名
And I don't hate it, no
但我並不討厭這樣
I'm not famous, no
我不有名
I'm not famous, no
我不有名
I'm not famous, no
我不有名
And I don't hate it, no
但我並不討厭這樣

You never overheard
你永遠不會聽到我的八卦
That I blew twenty grand on shirts
你永遠不會知道我砸了兩萬鎂在衣服上
Nobody knows my quirks
沒有人知道我的怪癖
'Cause I'm not famous, no
因為我根本不有名
Everyone got their habits
每個人都有他們自己的興趣
But you'll never hear what mine is
但你永遠不會知道我的是什麼
Best thing about my life is I'm not famous, no
我人生中最棒的一件事就是我不有名

Paparazzi is at an all-time low
那些狗仔隊, 牠們的數量保持在歷史低點
Paparazzi, they don't care where I go
那些狗仔隊, 他們根本不在乎我去哪了

Where my haters, where my haters?
那些專門黑我的人呢? 那些黑特呢?
I don't got 'em, I'm not famous, no
不存在的, 因為我根本不有名
It don't matter what my name is
根本沒人在乎我的名字是什麼
I don't got one, I'm not famous, no
我似乎也不需要有, 因為我根本不有名
And I don't hate it, no
但我並不討厭這樣
I'm not famous, no
我不有名
I'm not famous, no
我不有名
I'm not famous, no
我不有名
And I don't hate it, no
但我並不討厭這樣

Where my haters, where my haters?
那些專門黑我的人呢? 那些黑特呢?
I don't got 'em, I'm not famous, no
不存在的, 因為我根本不有名
It don't matter what my name is
根本沒人在乎我的名字是什麼
I don't got one, I'm not famous, no
我似乎也不需要有, 因為我根本不有名
And I don't hate it, no
但我並不討厭這樣
I'm not famous, no
我不有名
I'm not famous, no
我不有名
I'm not famous, no
我不有名
And I don't hate it, no
但我並不討厭這樣

延伸閱讀
About Sean Chaox
Me

I'm soulless, so I'm recompiling my soul
I'm lifeless, so I'm enriching my life
I'm homeless, so I build this House
I am Sean, welcome to my House

沒有留言:

張貼留言