Peking Duk - Say My Name ft. Benjamin Joseph 歌詞翻譯


Now, Say My Name
Heisenberg
You're goddamn right



Four walls where I wanna stay
四面空空, 但我就喜歡這樣的地方
Sweat drip, lick, role play (role play)
舔乾滴下的汗水, 繼續扮演好我的角色
The chase, the chase (take that)
繼續這場追逐 (ㄘ我這招)
Backing up like a valet
像個傭人一樣退開
My Mustang Sally
坐上我的野馬莎莉
The race, the race (take that)
這是場比賽 (ㄘ我這招)
Say my name
大聲說出我的名字

Maybe when the sun goes down
或許是因為夕陽西下了
Lately, you're my sole surround
你是唯一一個留在我身邊的人
(say my name)
(大聲說出我的名字)
Gonna put your head in the clouds
我會把你高舉在雲端之上
Never let you fall right now
我保證此刻不會讓你墜落
(say my name)
(大聲說出我的名字)
Maybe when the sun goes down
或許是因為夕陽西下了
Lately, you're my sole surround
你是唯一一個留在我身邊的人
(say my name)
(大聲說出我的名字)
Gonna put your head in the clouds
我會把你高舉在雲端之上
Never let you fall right now
我保證此刻不會讓你墜落
(say my name)
(大聲說出我的名字)

(la-la-la-la-la-la-la)
Say my name
大聲說出我的名字

Four doors where I wanna play
四門的小車, 我就想在這裡大玩特玩
Dip down, trip all day
放下一切, 放縱自己四處玩
Oooo-oh, the chase, oooooh, the chase (take that)
繼續這場追逐 (ㄘ我這招)
Ride rough in the valley
乘著風開過山谷
One for the tally
只為了留下自己的紀錄
Oooo-oh, the race, oooooh, the race (take that)
這是場比賽 (ㄘ我這招)
Say my name
大聲說出我的名字

Now everything moves slow
現在一切都慢了下來
Numb from my head to toes
全身開始麻木
I just wanna taste
我只是想嘗嘗這感覺
Take me, let's float away
帶我走, 帶我一起飄向遠方
Now let this feeling grow
讓這感覺不斷放大
And you don't need anything, oh, but I do, oh, but I do
雖然你不需要任何東西, 但我不一樣, 我很需要
Now we may
現在我們可以一起
Clap clap clap clap clap
拍拍拍拍手
Clap clap clap clap clap
拍拍拍拍手
You'll give me everything
你會給我你的一切
I'll give you anything
而我會給你一切

Maybe when the sun goes down
或許是因為夕陽西下了
Lately, you're my sole surround
你是唯一一個留在我身邊的人
(say my name)
(大聲說出我的名字)
Gonna put your head in the clouds
我會把你高舉在雲端之上
Never let you fall right now
我保證此刻不會讓你墜落
(say my name)
(大聲說出我的名字)
Maybe when the sun goes down
或許是因為夕陽西下了
Lately, you're my sole surround
你是唯一一個留在我身邊的人
(say my name)
(大聲說出我的名字)
Gonna put your head in the clouds
我會把你高舉在雲端之上
Never let you fall right now
我保證此刻不會讓你墜落
(say my name)
(大聲說出我的名字)

(la-la-la-la-la-la-la)
Say my name
大聲說出我的名字



延伸閱讀
About Sean Chaox
Me

I'm soulless, so I'm recompiling my soul
I'm lifeless, so I'm enriching my life
I'm homeless, so I build this House
I am Sean, welcome to my House

沒有留言:

張貼留言