Unlike Pluto - Ladida 歌詞翻譯


You know that feeling when you’re in a crowded room but go unnoticed? 
路邊的石頭
誰都看的見, 但誰都不會去注意
它存在, 也不存在



On a poster, In the bar room
在酒吧中, 在海報上
Looking older, See my own tomb
看起來又更衰老了, 我能看見自己的墓碑
Antisocial, like a statue
一個反社會者, 活像個雕像
Going postal, and I want to
就快瘋了, 而這也沒什麼不好的

You, you wanna feel there's something better
你啊, 你想讓自己感覺好一點
But you, you throw me off just like a sweater
但你啊, 你像在丟毛衣一樣把我丟往一旁

Sometimes I feel alone
有時候我真的覺得很寂寞
Lada-dadida
Sometimes I feel alone
有時候我真的覺得很寂寞
Lada-dadida

Try to pervert to a new life
試著投入到新的生活
Try to limit who I invite
試著掌控我所邀請的人
Am I crazy, am I dead wrong
我瘋了嗎? 我該不會錯的離譜吧?
Maybe lately I'm just headstrong
或許, 我最近只是有點任性

I give it away like Anthony Kiedis on his darkest day
我放棄了, 就像Anthony Kiedis在他低潮時那樣
I put it behind me there has gotta be another way
我把那些忘在腦後, 我知道肯定還有其他方式能度過這段日子
I’m losing my mind, looking for signs of a better day
我就快瘋了, 我尋找著一絲能讓生活好轉的線索
Maybe I just need a break
或許, 我只是需要休息一下

Ooh, I wanna feel there's something better
我想讓自己有點希望
But you, you drift away just like the weather
但你像雷陣雨般說走就走

Sometimes I feel alone
有時候我真的覺得很寂寞
Lada-dadida
Sometimes I feel alone
有時候我真的覺得很寂寞
Lada-dadida

I was waiting for closure
我等著一個親近我的人出現
I was trying a posture
我試著擺出各種姿勢
No one sees me now
但誰都沒注意到我
I am treading the pavement
我在路上徘徊著
Like a renegade vagrant
像個被拋棄的流浪漢
No one sees me, no
誰都沒注意到我

I wanna feel there's something better
我想讓自己有點希望
But you are never gonna give me shelter
但你似乎永遠沒辦法成為我的避風港

Sometimes I feel alone
有時候我真的覺得很寂寞
Lada-dadida
Sometimes I feel alone
有時候我真的覺得很寂寞
Lada-dadida

延伸閱讀
About Sean Chaox
Me

I'm soulless, so I'm recompiling my soul
I'm lifeless, so I'm enriching my life
I'm homeless, so I build this House
I am Sean, welcome to my House

沒有留言:

張貼留言